יום שלישי, 15 באוקטובר 2013

הבורר עונה 4 פרק 1 לצפייה ישירה

הבורר עונה 4 פרק 1

הבורר עונה 4 פרק 1 לצפייה ישירה לחצו כאן. זוהי דרמת פשע מעולה מבית היוצר של רשף לוי ושי כנות. עכשיו מתחילה העונה הרביעית של הסדרה המצליחה. עם העונות העלילה רק הולכת ומתפתחת אבל כרגע היא ממשיכה רצף אירועים הגיוני שלא מעיק מדי על הצופים. במילים אחרות העלילה לא הופכת לעמוסה מדי. בעונה הראשונה התוודינו לדמויות הראשיות שמרכיבות את כל הסדרה ולדמויות הסובבות אותן שחלקן ייעלמו עם העונות. שתי הדמויות המרכזיות הם נדב פלדמן והבורר ששמו הוא ברוך אסולין. נדב פלדמן הוא בחור צעיר, עובד סוציאלי שמנסה לעזור לנערים בסיכון. נדב הוא איש שומר חוק וחייו מתנהלים לפי הספר. הוא מאורס לאורנה והם חיים יחד. הסדרה מתחילה מכך שאביו של נדב מובהל לבית החולים ונפטר כמה ימים לאחר מכן. ברגע האחרון אמו של נדב מגלה לו שהוא מאומץ ומכאן הוא מתחיל את החיפושים אחר אביו הביולוגי.
                          



הבורר
הבורר עונה 4 פרק1 לצפייה ישירה. הבורר עצמו הוא ברוך אסולין. ברוך חיי בעולם הפשע הישראלי ויש לו תפקיד מפתח בעולם הזה, הוא בורר. ברוך מגשר על סכסוכים בין פושעים ולכן הוא דמות מאוד חשובה ונערצת. אי אפשר לשנות את הפסיקה של הבורר. לברוך יש משפחה. אשתו, ענבל אסולין ושלושת ילדיהם, אבי הטחול שאמור לרשת את אביו, נעמי כפית שחזרה בתשובה והבן הקטן. ברוך מסתיר כמה דברים מאשתו ומשפחתו. אחד מאותם דברים הוא העובדה שיש לו בן. בחיפושיו אחר אביו, נדב מגלה שיכול להיות שאביו הוא לא אחר מאשר ברוך אסולין. נדב מגיע אליו הביתה וכך מתחילים יחסיהם. היחסים האלה לא יציבים. נדב לא רוצה להיות בנו של פושע ואילו משפחתו של ברוך לא מעוניינת בבן משפחה נוסף. במהלך העונות נדב מתוודה לאט לאט לעולמו של אביו ונקשר אליו. הבורר עונה 4 פרק 1.

הבורר עונה 4 פרק 1
לחצו כאן לצפייה בהבורר עונה 4 פרק 1. בעונה השלישית נדב כבר נמצא עמוק בתוך העסק של אביו. הוא כבר קשור לאביו ולמשפחתו החדשה. הוא כבר מרגיש שברצונו לרשת את אביו בבוא הזמן והוא נמצא במאין תחרות עם אחיו, אבי הטחול, על המקום. בעונה השלישית אמו של אבי הטחול מחליטה לעשות מעשה על מנת שבנה יהיה יורשו של הבורר. היא שולחת תוקפים אל ביתו של נדב והם מכים את אשתו ההרה וגורמים להפלה של התינוק. ברוך מגלה זאת ומעניש אותה. בסוף העונה יגאל הנאצי, אויבו של ברוך אסולין, מספר לנדב שהוא אביו האמיתי.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה