יום חמישי, 31 באוקטובר 2013

הבורר 4 פרק 4 הדלפה

הבורר 4 פרק 4 הדלפה

הבורר 4 פרק 4 הדלפה. הסדרה הכי חמה בארץ חוזרת אלינו לעוד עונה מרתקת, מלאה באקשן וצחוק. משפחת אסולין השלטת בעולם הפשע היא משפחה מטורפת שהיחיד שנראה נורמלי שם בינתיים זה הבן הצעיר ביותר שבקושי רואים אותו בסדרה. נעמי "כפית" אסולין היא אחת הדמויות ההזויות ביותר במשפחה הזאת. שמה הוא "כפית" בגלל שהיא יכולה לחפור לבן אדם עד שהוא ישתגע ויעשה את מה שהיא רוצה. נעמי חזרה בתשובה אבל בצורה קיצונית. היא מתלבשת כמו חרדית לחלוטין ומסננת תפילות בכל הזדמנות אבל מצד שני היא יכולה להזמין חיסול של כל אחד ומכל סיבה שהיא. בעונה השלישית נעמי מתאהבת באיציק סאסא, פושע קטן, חבר של אחיה, אבי. סאסא לא רציני לגבי נעמי בהתחלה. אבל משפחת אסולין לא מוכנה לזה והם מכריחים אותו להתחתן איתה. העונה לנעמי ולאיציק נולד בן שהיא קוראת לו חיים נחמן.



אבי
לחצו לצפייה ישירה הבורר 4 פרק 4. אחיה של נעמי "כפית" הוא אבי "הטחול" אסולין. גם הוא זכה לשם היצירתי בגלל מה שהוא יכול לעשות לטחול של בן אדם. הוא קורע את הטחול של אויביו. אבי הוא הבן הבכור והוא עתיד לרשת את האימפריה שבנה אביו, כך זה היה לפחות עד העונה הרביעית שבה הוא השתגע לחלוטין. אבי פותר את כל בעיותיו בעזרת כוח. הוא עוזר לאביו בעסקיו אבל בגלל שהוא בעיקר פותר הכל באלימות ולא חושב לפני כן הוא מחבל בעסקים של אביו. הבורר אף פעם לא מרוצה מהבן שלו ואבי סובל מזה. אבי נשוי אבל הוא בוגד באשתו על ימין ועל שמאל. עד סוף העונה השלישית הוא בגד בה עם קוקי. בחורה טיפשה ומניפולטיבית שרוצה להיות שחקנית. כבר בעונה הראשונה קוקי התחילה לעזור למשטרה בכך שהיא דיווחה להם על אבי ועל כל תכניותיו.


גילה
הבורר 4 פרק 4 לחצו כאן לצפייה. אשתו של הבורר היא גילה. גילה נראית כאישה חכמה והכי נורמאלית מכל המשפחה. אבל האמת היא שלגילה יש תכניות משלה. היא מנסה לגרום לבעלה לעשות את מה שהיא רוצה בדרכים מניפולטיביות. היא נותנת לו רעיונות וגורמת לו להאמין שהם שלו. גילה משתגעת כשהיא מגלה שהבורר רוצה שהיורש שלו יהיה נדב, בנו הלא חוקי ולא אבי הבן שלה. היא עושה הכל כדי שאבי יהיה היורש של הבורר. היא אפילו שולחת את אנשיה של בעלה כדי שיכו את אשתו ההריונית של נדב כדי להפחיד אותו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה