יום ראשון, 27 באוקטובר 2013

הבורר עונה 4 פרק 3 הצצה

הבורר 4 פרק 3 הצצה

הבורר 4 פרק 3 הצצה בתחילת הסדרה אנו פוגשים את נדב, העובד הסוציאלי המסור שמאמין בדרכו של החוק. הוא סולד מעולם הפשע, הוא ישר כמו סרגל. מהותו בחיים היא להציל נערים שנפלו לסמים. הוא מצטייר כייקי משעמם. הוא חיי את חיו לפי הספר. הוא גר עם החברה שלו, מבקר בבית הוריו ודואג לאחותו הקטנה. אבל נדב מתחיל להשתנות כשהוא מתחיל להכיר את אביו האמיתי. לאט לאט נדב נכנס לעולמו של אביו ומתחיל להכיר אותו מקרוב. פתאום אנחנו מגלים שנדב הוא לא היקה שחשבנו קודם. אנחנו מגלים אדם סקרן ופתוח. הוא מתחיל להתעניין יותר ויותר בחיים השונים האלה וחייו נראים לו לא מספקים ומשעממים. נדב מכיר את אירנה ומנהל איתה רומן בזמן שחברתו מחכה לו בבית. מצפונו מציק לו מעט אבל לא מספיק בשביל שימנע מהרומן האסור. נדב נפתח לעולם הפחות מוסרי הזה והוא קוסם לו.


בתחילת הסדרה כשפגשנו את הבורר ראינו אדם קשוח שיושב עמוק בתוך העסק שהקים. כל מה שמעניין אותו זאת העבודה שלו. הבורר פוסק בסכסוכים בין פושעים. זהו בית המשפט של עולם הפשע. יום אחד בנו של הבורר מאישה אחרת מגיע אל ביתו ומשנה לו את כל סדרי העולם. בהתחלה הבורר מתנגד לכך שבנו החדש יתקרב אל ביתו אבל לאט לאט הוא מתחיל להתרכך והרעיון שיש לו בן נוסף דווקא קוסם לו. הפעם נדב, בנו החדש של הבורר, לא מעוניין בקרבה אחרי שנפגש עם אביו. הבורר מתעקש. הוא כבר החליט ולכן כך יעשה. התכונה הזאת מלווה את הבורר למשך כל התקופה.



לחצו כאן כדי לצפות בהבורר 4 פרק 3. אבי הטחול. בתחילת הסדרה אבי היה הבן הבכור של הבורר ויורש העצר שלו. אבי היה סוג של מלך מבחינת אמו והיא פנקה אותו ודאגה לו. הוא כבר עבד יחד עם אביו והיו לו כבר כמה עוזרים. הוא עשה עסקים משלו וניסה ליעל את האימפריה כמה שיותר. לאבי הייתה אישה והייתה לו מאהבת והוא היה מלך העולם. כשהגיע נדב לאט לאט מעמדו של אבי נפל. אביו שאף פעם לא אהב את ההתנהלות השחצנית והטיפשית של בנו התחיל לראות בנדב תחליף הולם. דבריו של אביו חדרו לאט לאט אל מוחו של אבי ושברו אותו לאט לאט. אבי שעשה טעות אחר טעות דעך לאט לאט במשך העונות ולקראת העונה הרביעית כבר לא היה לו כוח כמעט באימפריה. כשקוקי המאהבת של אבי בגדה בו כשהלכה למשטרה זה היה מה ששבר את אבי סופית.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה