יום רביעי, 23 באוקטובר 2013

הבורר עונה 4 פרק 2

הבורר עונה 4 פרק 2

הבורר עונה 4 פרק 2 לצפייה ישירה. אחרי העונה השלישית של הבורר עולות הרבה שאלות בקשר להתפתחות העלילה. מה יעשה נדב עם המידע החדש שקיבל מיגאל הנאצי? האם יגאל הנאצי דובר אמת? אם יגאל הנאצי אכן דובר אמת איך זה ישפיע על האימפריה של הבורר ועל עסקיו? האם נדב יבגוד בבורר ויחבור אל יגאל הנאצי? כי אם כן הוא כנראה האדם היחיד שיכול להפיל את האימפריה של הבורר ולגרוף את כולה אליו. נדב כבר היה מספיק מקורב ומעורב בעשייה של הבורר בשביל זה. כרגע העלילה יכולה לנוע לכל כיוון.




מה עוד בעלילה
הבורר עונה 4 פרק 2 לחצו כאן לצפייה ישירה. אפשר רק לדמיין לאן העלילה תוביל אותנו. בנוגע לזה אפשר להזכיר את אבי ה"טחול" שאיבד את אהובתו קוקי בדרך הכי אכזרית שאפשר לדמיין. היא בגדה בו. היא עזרה למשטרה לתפור לו תיק. בשלב הזה גם אבי יכול להישבר ואם זה יקרה אין לדעת לאן זה ייקח אותו. מצד אחד הוא יכול להתגבר עליה ועכשיו כשאין מי שיסיח את דעתו הוא סוף סוף יוכיח לאביו שהוא ראוי להיות היורש שלו ולא נדב. מצד שני הוא עלול להתפרק סופית. הוא עלול להיעלם מהשטח אחרי שישתגע או שהוא עלול סוף סוף לצאת נגד אביו וההשפלות שאביו גורם לו לעבור.


עונה 4 פרק 2
לחצו כדי לצפות בהבורר עונה 4 פרק 2. הפרק הראשון של העונה הרביעית פותר לנו לעת עתה חלק מהתעלומה. בפרק הראשון הבורר מחזיר את נדב לחיקו ונדב לא מתנגד. הוא עדיין לא בטוח מיהו אביו האמיתי אבל רואים שהוא נעמן לבורר. הבורר דורש מנדב לרצוח את יגאל ונדב מסכים לעשות זאת למרות הספק הקל שמנקר בו. הוא נחוש להראות לבורר שהוא נשאר איתו. אבי מסתבר, נשבר בעקבות גילויו על קוקי. אבי מתמכר לסמים והבורר מעביר אותו גמילה בבית. לאחר שאבי נגמל הבורר נותן לו לצאת מהבית ואבי משתגע. הוא מתחיל לחשוד שקוקי עדיין עוקבת אחריו. בסוף הפרק נדב והבורר מוצאים את אבי כשהוא על סף מוות לאחר שהוא ניסה להתאבד.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה