יום ראשון, 27 באוקטובר 2013

הבורר עונה 4 פרק 3

הבורר עונה 4 פרק 3

הבורר עונה 4 פרק 3 לצפייה ישירה ממשיכה להפתיע אותנו עם תסבוכות חדשות שאליהן נקלעים הגיבורים של הסדרה. הבורר עצמו בוחן כרגע את כל מי שסביבו אבל הוא שוכח לבחון את האנשים המקורבים אליו ביותר ומהצד השני הבורר מתעלם מהאנשים שבאמת נאמנים לו. נדב פלדמן/ אסולין מנסה לבצע את מה שמוטל עליו אבל הוא עדיין מתנדנד בין שני צדדים מנוגדים. אשתו של הבורר שנכנסה לכלא מיוזמתו של בעלה לא נחה גם מהכלא. היא שמעה על מה שקורה לבנה הבכור ומנסה לעזור לו מהכלא. הכעס שלה על הבגידה של בעלה גורמת לה לחשוב על נקמה מתוחכמת ואכזרית במיוחד. אבי הטחול מתאושש לאט לאט ומתחיל לחזור למוטב.


החייל החדש של נדב
הבורר עונה 4 פרק 3 לחצו כאן לצפייה ישירה. אדם נוסף מופיע בחייו של נדב. הוא מופיע בתזמון טוב ועוזר לנדב לחזור למוטב. הפעם לא מדובר בבחורה חדשה שתכבוש את ליבו אלא דווקא בבחור שבעזרתו נדב יתפוס את מקומו בשורותיו של הבורר. אבל זה בהמשך. בינתיים הבחור הזה, חייל שהתגייס רק לא מזמן, נכנס אל המעגל של נדב. נדב מזהה בו מישהו שיכול לעזור לו מאוד והוא מתחיל להתקרב אליו. אבי, לעומת נדב, חוזר למוטב בזכות בחורה. הבחורה הזאת לא נאמנה לאבי. גם היא נמצאת במצוקה נפשית ואבי נחלץ לעזרתה. בזכותה הוא מרגיש שיש לו מטרה בחיים והיא לעזור לבחורה חסרת הישע. לאט לאט הוא מתאהב בה.

יון תומרקין
לחצו כאן כדי לצפות בהבורר עונה 4 פרק 3. יון תומרקין מגלם את החייל של נדב. הוא מגלם חייל צעיר ממשפחה טובה. הוא בחור רציני ונאמן והוא נמשך אל עולם הפשע. החייל הזה לא מפחד מדבר, הוא נמשך לסכנה. מצד שני הוא מאוד מחושב. זהו שילוב מאוד טוב עבור נדב. יון תומרקין עצמו משחק בפעם הראשונה דמות כל כך רצינית. עכשיו הוא משתחרר מהתמיד של כוכב הילדים והשחרור הזה עושה לו רק טוב.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה