יום שלישי, 22 באוקטובר 2013

הבורר עונה 4 פרק 2

הבורר עונה 4 פרק 2

הבורר עונה 4 פרק 2 לחצו כאן לצפייה. הבורר עונה 4 עלתה לאוויר ב- 16 לאוקטובר 2013. העונה ה-3 מסתיימת בכך שאבי , בנו של ברוך אסולין מאשתו, מגלה שכל מי שהחשיב לקרובים אליו בגדו בו. אפילו חברתו "קוקי". נדב לעומת זאת מגלה כי הוא בכלל לא בנו של ברוך אסולין אלא של יגאל "הנאצי",אויבו המושבע של הבורר. מסתבר שיגאל היה עם אמו של נדב בתקופה בה גם ברוך היה איתה. בקיצור, העונה ה-3 מסתיימת בצורה מעניינת ביותר. הבורר עונה 4 אמורה לפתור את המתח הזה. בינתיים מה שידוע לנו זה שהבורר מוצא את נדב שמתחבא בבקתה במדבר. הבורר חושד בנדב שהוא בגד בו ולכן מחליט למצוא אותו כדי ליישב את העניין הזה אחת ולתמיד.


לבורר יש סיבות טובות לחשוד
הבורר עונה 4 פרק 2 לצפייה ישירה. בסוף העונה הקודמת נדב נאבק עם יגאל הנאצי כשיגאל אמר לו שהוא אביו. אף אחד אחר לא היה נוכח שם כשזה קרה. הבורר לא ידע איפה נדב חוץ מזה שהוא היה אמור להרוג את יגאל הנאצי. אחרי זה נדב נעלם ואילו יגאל הנאצי יצא חיי ונושם. הבורר חיפש אחר נדב במשך כמה שבועות. בהתחלה הוא דאג לנדב וחשב שיגאל רצח אותו אבל אחר כך הוא גילה שנדב עדיין חיי. במשך כל הזמן הזה נדב לא יצר קשר עם הבורר ולא עם אף אחד אחר. הוא ישב לו בשקט במחבוא שלו והבורר ידע זאת. לנדב הייתה אפשרות טובה עכשיו לבגוד בבורר ולקחת לו את האימפריה אחרי שהבורר בטח בו והכניס אותו לעסק המשפחתי.

נדב ברח כדי לחשוב
לחצו כאן וצפו בהבורר עונה 4 פרק 2. בסוף העונה הקודמת עולמו של נדב עבר טלטלה בפעם השנייה כשיגאל הנאצי סיפר לו שהוא אביו האמיתי ולא הבורר. נדב סוף סוף התחיל להתרגל לאביו ואפילו לאהוב אותו. הוא נכנס לעסק המשפחתי המפוקפק ולרגע חייו נראו כמשהו שעוד עלול להסתדר אבל אז אשתו של הבורר החליטה לעשות מעשה ולעזור לבנה שלה להיות היורש של הבורר. היא שלחה את אנשיו של הבורר כדי שהם יכו את אשתו של נדב כדי להפחיד אותו. כתוצאה מכך תינוקה שהיה בבטנה לא שרד והיא סוף סוף נשברה ועזבה את נדב. כשנדב שמע שוב שאביו הוא לא האדם שהוא חושב, נדב נשבר וברח למדבר כדי לחשוב על פעולותיו מעכשיו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה