יום חמישי, 17 באוקטובר 2013

הבורר עונה 4 פרק 2



הבורר עונה 4 פרק2 עולה לאוויר בעוד שבוע. בפרק הראשון של העונה נדב בורח לאחר ששומע מפי יגאל הנאצי, אויבו של מי שחשב לאביו, שהוא אביו האמיתי. יגאל הנאצי סיפר לנדב בסוף העונה השלישית שהוא ניהל רומן עם אמו של נדב בדיוק בתקופה שבה ההיא והבורר עשו הפסקה. נדב נדהם מהמידע החדש וכבר לא ידע למה להאמין. בעקבות הבלבול שאוחז בו בנוסף לעובדה שאשתו אורנה עזבה אותו נדב מחליט לברוח ומסתתר בחוף הים. הוא בורח כדי לנקות את הראש ולהחליט מה יעשה בהמשך. הבורר רוצה למצוא את נדב ולשם כך שולח את עוזרו הנאמן בולדוג למשימה. בולדוג מוצא את נדב בחוף הים ומספר לו שהבורר מאוד חולה. נדב משתכנע וחוזר עם בולדוג לביתו של הבורר. כשהוא מגיע הוא רואה את הבורר כשהוא בריא לחלוטין ונדב מבין שאבדו עליו.

                                           


סיפורו של יגאל הנאצי

הבורר עונה 4 פרק2. בעבר הרחוק אבי אסולין- הבורר ויגאל הנאצי היו חברים טובים ויחד עם אחיו של אבי הם הקימו אימפריה מרשימה של בתי קזינו. הם ניהלו את האימפריה ביחד עד שאחיו של אבי התמכר לסמים ויום אחד כשאבי ויגאל עשו עסקאות בגרמניה הם נעצרו. יגאל הנאצי החליט לגונן על אבי אסולין ולקח את האשמה על עצמו. יגאל נכנס לכלא ואבי נשאר לבדו לנהל את האימפריה. בעונה השלישית יגאל מספר לנדב סיפור קצת שונה. הוא מספר לו שהוא ואמו של נדב היו זוג ושיגאל הכניס אותה להריון אבל אז אבי אסולין ועמליה, אמו של נדב בגדו ביגאל וברחו ביחד. אסולין רשם את נדב כבנו למרות שיגאל היה אביו האמיתי.

סיפורו של נדב

הבורר עונה 4 פרק2. את 26 השנים הראשונות של חייו נדב העביר במשפחת פלדמן. משפחה רגילה לחלוטין. כשהיה בן 27 אמו של נדב גילתה שאביו בוגד בה וגירשה אותו מהבית. בעקבות זאת אביו של נדב לקה בהתקף לב ונפטר בבית החולים. כשאביו של נדב נפטר, סיפרה לו אמו שהוא מאומץ. נדב היה נסער, הוא הלך אל חברתו אורנה ואחרי ששוחחו הוא החליט שעליו למצוא את הוריו הביולוגים. הבעיה הייתה שהוריו לא רצו שהוא ימצא אותם. בסופו של דבר הוא הצליח לקבל לידיו את מסמכי האימוץ ושם הוא ראה לחרדתו שאביו הוא ברוך אסולין, בורר בעולם התחתון. מכאן מתחילה דרך חדשה עבור נדב. לאט לאט הוא מתוודה אל אביו ונכנס לעולם הפשע.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה