יום רביעי, 16 באוקטובר 2013

הבורר עונה 4 פרק 2 לצפייה ישירה

הבורר עונה 4 פרק 2 לצפייה ישירה



הבורר עונה 4 פרק 2 לצפייה ישירה אחת הסדרות הטובות ביותר שיש לטלוויזיה הישראלית להציע. הבורר שחוזרת אלינו עוד מעט עם עונה רביעית לאחר לא פחות משלוש שנים של הפסקה, היא סדרת פשע, דרמה, סאטירית ומאוד הומוריסטית. כשהבורר התחילה יהודה לוי, השחקן שמשחק דמות ראשית בשם נדב פלדמן, היה רק בן 27. היום הוא בן 33. מצד אחד זוהי סדרת פשע איכותית שמספרת את חייו של איש העולם התחתון, ברוך אסולין. אסולין הוא בעליה של אימפריית בתי קזינו וגבייה והוא גם הבורר של העולם התחתון. אליו באים כדי לפתור סכסוכים בין פושעים קטנים כגדולים. מצד שני כל הדמויות מתוארות במצורה סאטירית, כל אחד הוא איזשהי קריקטורה מהעולם התחתון. למשל האדיקות הדתית של הפושעים מתואר בקיצוניות רבה וגם נדב, העובד הסוציאלי רודף הצדק מתואר בצורה מעט קריקטוריסטית.





הבורר והסיפור האמיתי
הבורר הוא סדרה בדיונית אמנם אבל חלק מהדמויות שלה מושתתות על אנשים אמיתיים וארועים שקרו בעולם הפשע. לפי הסדרה הבורר מתגורר בגבעת שמואל. אם נחשוב על זה קצת אפשר להזכר בכך שגם משפחת אלפרון מתגוררת בגבעת שמואל. משפחת אלפרון היא משפחת פשע מאוד ידועה בישראל. נעמי כפית, בתו של הבורר חזרה בתשובה וכך גם אחת הבנות של משפחת אלפרון. בעולם הפשע הישראלי יש הרבה מאבקי כוח ושליטה שכוללים פעולות וניסיונות חיסול. באחת מהפעולות האלה נרצח יעקב אלפרון, אב המשפחה. למזלו של הבורר בסדרה הוא ניצל. ענבל אשתו של אבי הייתה עורכת דין שייצגה אותו. במהלך המשפט היא התאהבה בו והם התחתנו. גם בעולם האמיתי היה סיפור על עורכת דין שהתאהבה בלקוח שלה, עבריין בשם איציק חדיף ונישאה לו בסופו של דבר. צפו עכשיו בהבורר עונה 4 פרק 2



הבורר עונה 4 פרק 2
לחצו כאן כדי לצפות בהבורר עונה 4 פרק 2 אחרי שבפרק הקודם נדב הנסער בורח ונעלם אחרי שגילה שאולי אביו האמיתי הוא יגאל הנאצי ולא ברוך אסולין, הבורר יוצא לחיפושים. אבי הטחול עדיין שבור מהמהלך של קוקי ומכך שעסקיו בעולם הפשע לא מצליחים. הבורר עצמו מרגיש את כובד האימפריה על כתפיו כשהוא נשאר ללא התמיכה של בניו.






רוצים להשתתף בסדרות ישראליות מצליחות? לחצו כאן!












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה