יום חמישי, 24 באוקטובר 2013

הבורר 4 פרק 3 לצפייה ישירה

הבורר 4 פרק 3 לצפייה ישירה

הבורר 4 פרק 3 לצפייה ישירה. עוד פרק עתיר אירועים מבית היוצר של הבורר. הבורר עדיין לא מוכן לבקר אצל אבי. למרות כל מה שמספר לו נדב שמבקר אצל אבי כמעט כל יום. נדב מספר לבורר שאבי באמת נגמל. אבי מתחיל להתנהל כמו אדם חדש. מה שנדב לא סיפר לבורר זה שאבי פגש במחלקה הפסיכיאטרית בחורה מאושפזת ושעכשיו היחסים שלהם מתחממים. הבחורה המוזרה הזאת היא זאת שבעצם החזירה את הבורר למוטב. נדב מבקש מהבורר שיבוא אל אבי ושיפסיק להחרים את בנו. הבורר מאוד רוצה לעשות זאת אבל לא יכול לעשות זאת כי אז זה יראה כחולשה. בינתיים נדב מוצא את הגרמניה שפגש במדבר באימייל וכותב לה. היא עונה לו והם קובעים להיפגש. זהו. אני לא אגלה לכם מה קרה הלאה. תצטרכו לראות לבד.


הפרק הקודם
לחצו כאן כדי לצפות בהבורר 4 פרק 3. בפרק הקודם נדב הכריח את הבורר להביא את אבי למחלקה הפסיכיאטרית. בתחילת הפרק אבי עדיין לא התאושש לחלוטין ובמשך כל הנסיעה הוא מילמל משהו לא ברור על קוקי. אחרי שענבל הבינה שחייו של אבי לא בסכנה היא הבינה שהיא לא יכולה לסבול את זה יותר. היא כעסה נורא על כל מה שאבי עולל לה. בכל זאת היא המשיכה לבוא אליו ולטפל בו. נדב חזר לגור בביתו. הוא התכונן למשימה שהבורר נתן לו. לרצוח את יגאל הנאצי. יום אחד כשנדב יצא מביתו, יגאל הנאצי פגש אותו במסדרון והציע לו לקחת את האימפריה מהבורר ולהשתלט עליה ביחד ולמשול בה כאב ובן.



הפרק הראשון
בפרק הראשון של העונה הרביעית בולדוג מוצא את נדב במדבר ומשכנע אותו לבוא אל הבורר בטענה שהבורר גוסס. נדב הולך עם בולדוג וכשהם מגיעים לבניין נטוש הם יוצאים מהמכונית והבורר קופץ על נדב ומכה אותו. הבורר מכריח את נדב לחזור לבית שלו. למחרת נדב מגיע אל הבורר והבורר דורש ממנו לרצוח את יגאל הנאצי בימים הקרובים. אבי בינתיים מכור לסמים והבורר מכריח אותו להישאר בבית עד שיתנקה. אחרי כמה זמן אבי בא אל הבורר ומבקש שישחרר אותו כי הוא כבר נגמל. הבורר מסכים ומטיל עליו לרצוח את אחד מאויביו. אבי יוצא לעשות זאת אך נכשל במשימה. הוא מחליט שאין לו ברירה ומנסה לשים קץ לחייו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה