יום ראשון, 20 באוקטובר 2013

הבורר עונה 4 פרק 2 לצפייה ישירה



הבורר עונה 4 פרק 2 לצפייה ישירה

לחצו כאן כדי לראות את הבורר עונה 4 פרק 2. הבורר חזר אלינו עם העונה הרביעית. לא ידוע עדיין האם זה נכון אבל אולי זאת תהיה העונה האחרונה של סדרה אדירה. למי שלא יודע עדיין, הבורר היא סדרת פשע ישראלית. יש כאלו שהסדרה הזאת פשוט גאונית. היא משלבת בתוכה סיפורים מהעולם התחתון יחד עם דרמה משפחתית מורכבת ומלאה בסאטירה והומור. הבורר עצמו, ברוך אסולין מנהל אימפריית בתי קזינו מאוד מצליחה והוא נחושב לדמות מאוד חשובה בעולם התחתון. לבורר יש בן מהמאהבת שמתגלה אחרי 27 שנה. הוא מגיע אל הבורר מעולם אחר לגמרי, עולם החוק. בעולם של נדב פלדמן שאח"כ יהפוך לנדב אסולין הוא מנסה לעזור לנערים לצאת ממעגל הסמים. שני העולמות האלה מתנגשים בסדרה ואנו רואים איך הם משפיעים האחד על השני.



אהבות חדשות וישנות.

הבורר עונה 4 פרק 2 לחצו כאן לצפייה ישירה. אם לא האהבות של בני משפחת אסולין, הסדרה הזאת כנראה לא הייתה מתקיימת. האהבה הראשונה והכי חשובה היא אהובתו של ברוך אסולין עמליה. עמליה הייתה המאהבת של ברוך אסולין כשהוא היה כבר נשוי לאשתו. לעמליה ולברוך נולד בן שנמסר לאימוץ ואח"כ חזר לחייו של הבורר אחרי 27 שנים. בנוסף עמליה היא זאת שהפרידה בין ברוך לחברו הטוב יגאל הנאצי והציתה יריבות של שנים רבות. אהבה נוספת של ברוך היא אשתו הנוכחית ואם ארבעת ילדיו האחרים, גליה. גליה יודעת מה מעולל בעלה אך היא אישה חכמה ומניפולטיבית שהמטרה שלה היא לשמור על אחדות המשפחה. היא הרבה פעמים עוזרת לברוך בעסקיו והוא אפילו לא מודע לכך.

אהבות חדשות וישנות המשך
הבורר עונה 4 פרק 2 לצפייה ישירה נדב פלדמן או אסולין, בנו של הבורר. כשנדב הכיר את הבורר הוא היה גר עם חברתו אורנה. שניהם אנשים מן השורה, עובדים בעבודות. אורנה מאוד אוהבת את נדב אך היא מאוד לא רוצה שיתקרב לעולם הפשע. מן ההתחלה הקשר של נדב ושל ברוך לא מוצא חן בעיניה והיא מנסה להניע אותו ממנו. במשך העונות נדב ואורנה נישאים והיא נכנסת להריון ממנו אך אנשיו של ברוך, שלא בידיעתו, גורמים לה להפיל את התינוק. בסוף העונה השלישית היא נשברת ועוזבת את נדב. כשנדב הכיר את ברוך הוא הכיר גם את בת חסותו, אירנה קובליוב. אירנה ונדב מנהלים רומן אך הוא מרגיש אשם בפני אורנה ונפרד מאירנה. אירנה לא נותנת לו ללכת בקלות והיא מתעקשת על כך שיחזרו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה