יום רביעי, 30 באוקטובר 2013

הבורר עונה 4 פרק 4 הדלפה

 הבורר עונה 4 פרק 4 הדלפה

הבורר עונה 4 פרק 4 הדלפה הבורר ממשיך לשגע את המדינה עם פרקים חדשים ומעניינים. בכל יום רביעי אלפי צופים דבוקים לטלוויזיה מחכים בקוצר רוח לפרק החדש שיצא. החכמים יותר, לא מחכים כל שבוע אלא רואים את הסדרה באינטרנט בזכות הדלפות. בכל מקרה, לא משנה איך אתם רואים את הסדרה העיקר שאתם צופים בה. העונה הזאת הרבה יותר מעניינת ומיוחדת מהעונות הקודמות. הדמויות עוברות שינויים משמעותיים שכוללים משברים ותובנות חדשות. התפקידים מתהפכים. אבי נמצא עכשיו בשפל של חייו. בתחילת העונה הוא ניסה להתאבד וכשאבי מצא אותו, יחד עם הבורר, הם הכניסו אותו לבית חולים פסיכיאטרי. באמת אבי היה זקוק לזה. הוא היה פרנואידי, עם הזיות, הוא האמין שקוקי יחד עם המשטרה שתלו במוחו מיקרופונים ומצלמות וכך עקבו אחריו.



לחצו כאן כדי לצפות בבורר עונה 4 פרק 4. הבורר עצמו הודיע לנדב שאבי כבר לא הבן שלו ושנדב הוא הבן הבוגר היחיד שלו. הבורר לקח את נפילתו של אבי קשה מאוד. מצד שני הוא גם מאוד עסוק ביגאל הנאצי. הבורר החליט שנדב הוא היחיד שיכול לרצוח את יגאל הנאצי ולכן הוא לחץ עליו שיעשה זאת. בינתיים נעמי כפית הגיעה אל אמה, גילה, לביקור. היא סיפרה לגילה שאיציק סאסא פוגע בה, שהוא לא מתייחס אליה מאז שהוא הבריא. גילה הציעה לנעמי לפנות אל נדב כדי שהוא יטפל באיציק אך נעמי לא השתכנעה, לפחות בהתחלה.

הבורר עונה 4 פרק 4 לחצו כאן. בינתיים אחיה של אירנה אמר לה לבחור את מי היא מעדיפה שהוא ירצח, את נעמי או את נדב. כשלא הייתה לה ברירה, אירנה אמרה לו שהיא בוחרת בנעמי, חברתה מילדות. אחיה של אירנה אמר לה להתקשר אל נעמי ולהמציא תירוץ כדי שנעמי תבוא אליה. אירנה התקשרה אל נעמי כשנעמי הייתה אצל אמה. היא סיפרה לה שאחיה גילה שהיא בהריון ושהוא דורש ממנה לעשות הפלה. נעמי הציעה לקרוא לבולדוג אבל אירנה התעקשה שנעמי תגיע לבדה. נעמי הלכה להפגש עם אירנה אך במקום אירנה חיכה לה אחיה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה