יום שני, 28 באוקטובר 2013

הבורר עונה 4 פרק 3

הבורר עונה 4 פרק 3

הבורר עונה 4 פרק 3 לצפייה ישירה. מדובר בסדרת טלוויזיה מתוצרת ישראל שנשענת על אירועים מציאותיים ואנשים קיימים לפחות חלקית. הסדרה הזאת מזכירה את הסופרנוס האמריקאית ועוד סדרות אמריקאיות ואחרות. מצד שני הז'אנר הזה, ז'אנר הפשע מאוד מצומצם ולכן תמיד נשווה את הסדרות בתחום הזה לסדרות דומת. מצד שני מה שיפה בהבורר זה שהיא מבוססת על תרחישים אמיתיים שקרו בארץ ולכן בהחלט ניתן להגיד שהיא מקורית. הסדרה הזאת רצה כבר ארבע עונות ולמרות שהייתה דעיכה בדרך, העונה הרביעית זוכה לאחוז צפיות גבוה. היוצרים דאגו אמנם לפרסום מאסיבי והוא כמובן עזר להביא צופים אך הצפייה המרובה היא בזכות העלילה המעניינת שמערבת בתוכה דרמה והומור בצורה מאוד עניינית ולא בנאלית.



לחצו כאן כדי לצפות בבורר עונה 4 פרק 3. בעונה הנוכחית היוצרים החליטו לעשות ערבוב מחדש ולשנות את הכללים. הם התחילו בזה שנדב מתחיל את העונה עם הידיעה שאביו הביולוגי עלול להיות יגאל הנאצי ולא הבורר. הידיעה הזאת יכולה לקחת את נדב לכיוונים שונים. בינתיים הבורר שביטחונו בנדב התערער מעט, דורש מנדב לבצע מעשה ולרצוח את יגאל גם כדי להוכיח את נאמנותו. מה שהבורר לא יודע או לא מבין זה שהדרישה הזאת עצמה עלולה להוביל את נדב לבגוד בבורר ולחבור אל יגאל הנאצי. יגאל הנאצי מגיע אל נדב עם הצעה מפתה, לקחת את האימפריה במרמה מהבורר ולשלוט בה ביחד כאב ובן. בינתיים נדב לא מתרשם מההצעה אבל הוא בהחלט יכול להישבר בהמשך.


הבורר עונה 4 פרק 3 הדלפה עוד גיבור שעובר שינויים דרמתיים העונה הוא אבי הטחול, בנו של הבורר מאשתו. אבי הטחול שבמשך שלושת העונות הראשונות היה כמעט שותף בעסקיו של אביו, לפחות היה מאוד מעורב בהם, מתחיל את העונה כשהוא מרוסק לחלוטין מבחינה נפשית. אבי איבד את אמונו וביטחונו באנשים בעקבות בגידתה של קוקי אהובתו. הוא כבר ממש לא אותו שחצן בטוח בעצמו שהכרנו בעונה הראשונה. אבי מבין שלא הכל אפשר להשיג בעזרת כוח בלבד והוא מבין גם שהוא כבר לא יורשו הבלעדי של אביו. בתחילת העונה הוא מנסה להתאבד ונדב מציל אותו. הוא מגיע למוסד גמילה ושם חייו יכולים להשתנות לחלוטין.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה