יום שני, 21 באוקטובר 2013

הבורר עונה 4 פרק 2

הבורר עונה 4 פרק 2

לחצו כאן כדי לצפות בהבורר עונה 4 פרק 2 הבורר היא סדרה בדיונית אמנם אבל חלק מהדמויות שלה מושתתות על אנשים אמיתיים וארועים שקרו בעולם הפשע. לפי הסדרה הבורר מתגורר בגבעת שמואל. אם נחשוב על זה קצת אפשר להזכר בכך שגם משפחת אלפרון מתגוררת בגבעת שמואל. משפחת אלפרון היא משפחת פשע מאוד ידועה בישראל. נעמי כפית, בתו של הבורר חזרה בתשובה וכך גם אחת הבנות של משפחת אלפרון. בעולם הפשע הישראלי יש הרבה מאבקי כוח ושליטה שכוללים פעולות וניסיונות חיסול. באחת מהפעולות האלה נרצח יעקב אלפרון, אב המשפחה. למזלו של הבורר בסדרה הוא ניצל. ענבל אשתו של אבי הייתה עורכת דין שייצגה אותו. במהלך המשפט היא התאהבה בו והם התחתנו. גם בעולם האמיתי היה סיפור על עורכת דין שהתאהבה בלקוח שלה, עבריין בשם איציק חדיף ונישאה לו בסופו של דבר.



דמותו של הבורר בסדרה

הבורר עונה 4 פרק 2 צפו ברגע זה. מצד שני בכל זאת מדובר בסדרה בדיונית שמחברת בין סיפורים וחלקי סיפורים שקרו בעולם הפשע ויוצרת עולם אחר ושונה מהעולם האמיתי. הבורר עצמו הוא דמות בדיונית לחלוטין. בעולם הפשע אין אף אדם שתפקידו לפתור סכסוכים בעולם התחתון כולו. הבורר שלנו לעומת זאת הוא דמות מאוד חכמה. הוא מתכנן את צעדיו מראש, עוד לפני שכל שאר האנשים המעורבים בעניין יודעים איך הם יפעלו. גם כשהאנשים שסובבים אותו מתכננים משהו בלי ידיעתו של הבורר ומצליחים להפתיע אותו, בסופו של דבר הוא יודע איך לצאת מהמצב ולסובב אותו לטובתו. לבורר יש גם צד מאוד חזק של אמונות תפלות ומנהגים. הוא מאמין אדוק באלוהים וכשבעונה הראשונה בנו, אבי, מכה את הרב של בית הכנסת בגלל שהוא חושב שזה האחרון נתן מידע לאויביו של אביו, הבורר מגן על הרב בגלל שהוא דמות דתית חשובה.

דמותו של נדב בסדרה

צפו עכשיו בהבורר עונה 4 פרק 2 בתחילת הסדרה אנו פוגשים את נדב, העובד הסוציאלי המסור שמאמין בדרכו של החוק. הוא סולד מעולם הפשע, הוא ישר כמו סרגל. מהותו בחיים היא להציל נערים שנפלו לסמים. הוא מצטייר כיקי משעמם. הוא חיי את חיו לפי הספר. הוא גר עם החברה שלו, מבקר בבית הוריו ודואג לאחותו הקטנה. אבל נדב מתחיל להשתנות כשהוא מתחיל להכיר את אביו האמיתי. לאט לאט נדב נכנס לעולמו של אביו ומתחיל להכיר אותו מקרוב. פתאום אנחנו מגלים שנדב הוא לא היקה שחשבנו קודם. אנחנו מגלים אדם סקרן ופתוח. הוא מתחיל להתעניין יותר ויותר בחיים השונים האלה וחייו נראים לו לא מספקים ומשעממים. נדב מכיר את אירנה ומנהל איתה רומן בזמן שחברתו מחכה לו בבית. מצפונו מציק לו מעט אבל לא מספיק בשביל שימנע מהרומן האסור. נדב נפתח לעולם הפחות מוסרי הזה והוא קוסם לו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה