יום חמישי, 24 באוקטובר 2013

הבורר 4 פרק 3 הדלפה



הבורר 4 פרק 3 הדלפה

בפרקים הקודמים

הבורר 4 פרק 3 הדלפה! הבורר מחפש את נדב שברח אחרי שנודע לו שיגאל הנאצי עלול להיות אביו ולא הבורר. הוא ברח למדבר כדי לנקות קצת את הראש. במדבר נדב פגש גרמניה יפייפיה שהתחילה איתו והם העבירו את הלילה ביחד. למחרת בבוקר נדב התעורר וראה שהגרמניה מחטטת אצלו במזוודה. הוא עוצר בעדה ואז הם שומעים רעש. נדב נלחץ ותופס סכין. הגרמניה נבהלת, היא חושבת שזה בעלה. נדב יוצא למרפסת כדי לבדוק מה מקור הרעש ובאותו הרגע בולדוג תופס אתו מאחור. בולדוג אומר לגרמניה ללכת כדי שיוכל לדבר עם נדב. כשהם נשארים לבד, בולדוג אומר לו שהבורר חולה ולא מוכן לטפל בעצמו ושנדב הוא היחיד שיוכל לעזור לבורר להבריא. נדב מתנגד לחזור אל הבורר אבל בולדוג מבהיר לו שאם משהו יקרה לבורר נדב גם לא יעריך ימים. נדב משתכנע ונוסע עם בולדוג אל הבורר.

הבורר עונה 4
לחצו כאן ותראו את הבורר 4 פרק 3 לפני כולם. בולדוג מביא את נדב לבניין ישן שנראה נטוש בטענה שכאן גר רופא שיכול לעזור לבורר. נדב ובולדוג יוצאים מהאוטו ופתאום הבורר בכבודו ובעצמו מתנפל על נדב ומתחיל להרביץ לו. בולדוג מצטרף לחגיגה. תוך כדי שהם מכים אותו, הבורר מנסה לברר אצל נדב לאן הוא נעלם והאם הוא בגד באימפריה ובו. כשהוא מבין שנדב ברח כדי לנקות קצת את הראש הוא מפסיק להכות את נדב ומחבק אותו. נדב המום. הבורר דורש מנדב לחזור אל האימפריה. הוא אומר לנדב ללכת לישון בביתו ולמחרת לבוא אליו. הם מתפזרים ונדב הולך לביתה שלו ידידתו החדשה. הוא מגיע אליה כשהוא מדמם מעט ומבקש לישון אצלה. היא עונה לו שהחבר שלה ישן שם עכשיו ומבקשת ממנו שילך לביתו. נדב מופתע מעט מהתפנית הזאת, הוא חשב שהם נפרדו. היא לא נאלצת לשכנע אותו הרבה. נדב מבין מהר מאוד שעליו להניח לה והוא עוזב את המקום.

כדי לראות את הבורר עונה 4 פרק 3 לחצו על התמונה.


הבורר עונה 4 המשך
למחרת נדב מגיע אל הבורר. הוא מוצא את הבורר באמצע פסיקה לגבי סכסוך בין שני עבריינים. כשנדב נכנס הבורר מסיים את הישיבה ומבקש להשאיר אותו לבד עם נדב ועם בולדוג. הבורר מספר לנדב שיגאל הנאצי מסתובב חופשי בעיר ושהוא אפילו נכנס למקומות של הבורר. נדב עושה את עצמו מופתע. הבורר אומר לנדב שעליו להרוג את יגאל הנאצי בהקדם האפשרי כל עוד יש הזדמנות. נדב לא מעוניין לעשות זאת והוא מבקש מהבורר למצוא רוצח אחר. הבורר עונה לנדב שנדב הוא היחיד שיכול לבצע את המשימה הזאת כרגע. נדב מסכים לעשות זאת בלית ברירה ורק מבקש שיתנו לו קצת זמן כדי שיוכל להתכונן. הבורר לא מרוצה מהבקשה הזאת אך הוא מחליט לתת לנדב כמה ימים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה