יום שלישי, 29 באוקטובר 2013

הבורר עונה 4 פרק 3 הצצה

הבורר עונה 4 פרק 3 הצצה

הבורר עונה 4 פרק 3 הצצה. הבורר זאת סדרת מופת ישראלית שמשודרת כבר ארבע עונות, עם מרווחים של כמה שנים בין עונה לעונה. בין העונה השלישית לעונה הרביעית היה הפרש של שלוש שנים שלמות! הרבה קרה בשנים האלה בעולם וכנראה שזה הכין אותו לעוד עונה של הבורר. הבורר היא סדרת פשע ודרמה קומית. יש קצת מהכל בסדרה הזאת וזה מה שטוב בה. היא מתאימה את עצמה למגוון רב של אנשים. הבורר מדבר על דברים רציניים, על עולם הפשע הישראלי אך הוא עושה את זה בקלילות יחסית, בהומור שמרכך את המציאות האכזרית של העולם הזה. בנוסף לעולם הפשע יש פה גם דרמה משפחתית שגובלת בטלנובלה טובה. הבורר מגלה שיש לו בן וכשהם מכירים הוא מבין שהוא יותר מתאים לניהול האימפריה שהוא בנה ולא בנו מאשתו. אשתו של הבורר לא מסכימה עם זה ועושה הכל כדי שבנה יהיה היורש.


הבורר ומשה איבגי
הבורר עונה 4 פרק 3 לחצו כאן להצצה. השחקן הראשי שמשחק את הבורר הוא לא אחר מאשר משה איבגי. איבגי הוא שחקן מוכר ומוערך והיה מוכר לנו עוד לפני הבורר. איבגי נולד בשנת 53 בקזבלנקה שבמרוקו. הוא מוכר לנו בתור שחקן קולנוע ותיאטרון. בנוסף הוא גם במאי טלוויזיה וקולנוע. הוא השתתף בכמה סרטים וסדרות טלוויזיה כגון "זהו זה" שהיא תכנית הומוריסטית . הוא שיחק גם בסרט "סיבת המוות- רצח" ועוד סרטים וסדרות רבות. הוא גם שחקן תיאטרון מוערך מאוד. הוא שיחק בהצגות כמו "הדוד וניה" של צ'כוב, ובמחזה "על עכברים ואנשים" הוא שיחק את ג'ורג'. בשנת 2007 הוא התחיל לשחק בסדרה הבורר בתפקיד הראשי בתור ה"בורר".

















הבורר ויהודה לוי
לחצו כאן להצצה בהבורר עונה 4 פרק 3. השחקן הראשי הנוסף בסדרה הוא יהודה לוי שמשחק את נדב פלדמן, בנו של הבורר מאישה אחרת שנשלח לאימוץ כשנולד. לוי נולד בשנת 1979. כשהיה בן 14 הוא התחיל להופיע בלהקת הנוער "השכנים של צ'יץ'” שם הוא הכיר את יעל בר זוהר וניהל איתה מערכת יחסים רומנטית. בגיל 17 הוא כבר הופיע במספר פרקים בטלנובלה הישראלית "רמת אביב ג'” לאחר שירותו הצבאי לוי השתתף במספר סרטים בתפקידים משניים. כמו כן הוא השתתף במספר סדרות. בשנת 2001 הוא קיבל תפקיד די מרכזי בדרמה "לחיי האהבה" ובשנת 2002 הוא הופיע בסרט המדובר "יוסי וג'אגר"











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה