יום ראשון, 3 בנובמבר 2013

הבורר 4 פרק 4 הצצה

הבורר 4 פרק 4 הצצה

הבורר 4 פרק 4 הצצה. הבורר היא סדרת פשע ישראלית שמשודרת בערוץ הוט 3. הבורר עשתה להוט 3 שירות רב. הסדרה הזאת הייתה מאוד פופולרית עד תחילת העונה השלישית שבה היא דעכה מעט. עברו שלוש שנים שלמות מאז שהסתיימה העונה השלישית של הסדרה והכותבים של הסדרה הוציאו עונה נוספת, עונה רביעית. עשו הרבה באז סביב העונה הזאת וכנראה שזה עבד. רבים מהצופים של הסדרה שעזבו אותה בתחילת העונה השלישית, חזרו אליה בעונה הרביעית. היוצרים הבטיחו עונה חדשה ומעניינת עם הרבה התפתחויות חדשות שיחדשו את הסדרה שכבר המאיסה את עצמה.


תפקידו של הבורר
לחצו כאן כדי לצפות בבורר 4 פרק 4. הבורר הוא ברוך אסולין, איש פשע, אדם מאוד חשוב בעולם התחתון של המאפיה. תפקידו של הבורר הוא חשוב ביותר. הבורר הוא כמו השופט של הפושעים. הוא זה שפותר את הסכסוכים ביניהם ומחליט מי אשם ומי לא ומה עליהם לעשות הלאה. ברגע שהבורר החליט משהו לא ניתן לערער על החלטתו. הפושעים נדרשים לעשות את מה שהורה להם הבורר. בנוסף לתפקידו בתור הבורר, לברוך אסולין יש אימפריה גדולה ואיתנה של בתי קזינו ועוד כמה דברים שהשתיקה יפה להם.


הבורר והמשפחה
הבורר 4 פרק 4 לחצו כאן לצפייה ישירה. הבורר הוא אדם בעל אמונה חזקה. הוא הולך לבית הכנסת ועוזר לבית הכנסת שבו הוא מתפלל. לבורר יש משפחה גדולה. הוא נשוי לגילה, אישה יפה ואם למופת. הבורר משאיר לה את כל ההחלטות בבית וסומך עלייה בעיניים עצומות (כך היה לפחות עד העונה השלישית) בנוסף לגילה לבורר יש שלושה ילדים. בנו הבכור הוא אבי. אבי עוזר לאביו בעסקיו והוא עתיד לרשת את האימפריה. אבי הוא בכור שפועל לפני שהוא חושב. הוא מאוד אימפולסיבי ונוטה לתקוף אנשים ולפתור את בעיותיו מדרך כוח הזרוע.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה