יום שלישי, 19 בנובמבר 2013

הבורר עונה 4 פרק 6 לצפייה ישירה

הבורר עונה 4 פרק 6 לצפייה ישירה

הבורר עונה 4 פרק 6 לצפייה ישירה. הפרק השישי של הסדרה עושה מפנה בלתי צפויי. נדב מנסה להבין מה עליו לעשות בקשר לאירנה והתינוק שהיא נושאת ברחמה. היא אמרה לו שזה בנו והוא לא יודע אם להאמין לה או לא. ברוך אסולין מגלם את המלאך הטוב על כתפו של נדב ואילו יגאל הנאצי הוא המלאך הרע שיושב על הכתף השני. ברוך מציע לנדב להתחתן עם אירנה אם היא באמת נושאת ברחמה את בנו. יגאל הנאצי מציע לנדב להיפטר מאירנה כיוון שהיא משוגעת. נדב כמעט מתפתה לעשות את מה שמציע לו יגאל הנאצי אבל הוא מרגיש רגשות אשם ברגע האחרון והוא שוקל לפעול לפי עצתו של הבורר.

לחצו כאן כדי לצפות בבורר עונה 4 פרק 6. נדב רוצה לבחון את נאמנותו של ניר. הוא מחליט לעשות משהו ומטיל את האחריות על ניר, על מנת שניר יפתור את הבעיה. ניר פועל ללא דופי, הוא עושה צעד שמוכיח לנדב שהוא באמת נאמן לו לחלוטין. המעשה של ניר משקף את כוונותיו כלפי נדב לחלוטין ונדב מבין שניר הוא באמת ה"בולדוג" שלו. בינתיים ברוך מספר לנדב שעמליה מתה. נדב מאמין לו אך ברוך יודע שהוא משקר. זמן קצר אחרי שיחתו של ברוך עם נדב הוא חוזר הביתה. הוא שומע דפיקה בדלת וכשהוא פותח אותה הוא רואה את עמליה בכבודה ובעצמה.

לצפייה בבורר עונה 4 פרק 6 לחצו כאן אבי סוף סוף מצליח לשכנע את נטלי שהגיע הזמן לצאת מבית המשוגעים. הוא לוקח אותה אליו והם מתכננים לברוח למחרת בבוקר מבית החולים הפסיכיאטרי. אבי גילה שויינר הוא זה שהכריח את הפסיכיאטר להשאיר את אבי בבית החולים. אבי מחליט שהוא צריך להתנקם בוינר. הוא מחליט למצוא אותו ולסגור איתו את החשבון. הוא יודע שוינר עשה זאת כדי למוטט את האימפריה של משפחת אסולין וזה מכעיס אותו עוד יותר.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה