יום שני, 25 בנובמבר 2013

הבורר עונה 4 פרק 8 לצפייה ישירה

הבורר עונה 4 פרק 8 לצפייה ישירה

הבורר עונה 4 פרק 8 לחצו כאן לצפייה ישירה. הפרק השביעי מתחיל בזה שנדב פוגש את ניר שוב. ניר כבר אמר לו שלא מוכן לעשות בשבילו כלום וגירש אותו מהמגרש. אבל נדב לא מרים ידיים. הוא החליט לגשת אל ניר בדרך אחרת. נדב שיחק אותה קצת ערמומי, הוא הדליךף מידע למשטרה הצבאית על ניר וכשאלה הגיעו נדב התערב וכאילו הציל את ניר. נדב בבטיח לניר שהוא יסדר הכל. הוא יסגור את החוב וידאג לאביו של ניר. ניר שואל אותו מה הוא יכול לעשות בשבילו בתמורה ונדב אומר לו שהוא צריך להפוך לחייל שלו. ניר מסכים בלית ברירה.

הבורר יוצר קשר עם עמליה
הקליקו עכשיו כדי לצפות בבורר עונה 4 פרק 8. בפרק השישי, עמליה הגיעה אל ביתו של הבורר. הבורר התרגש למראה, הוא דיבר איתה מעט ונתן לה להבין שהוא התגעגע. הם התחילו להתנשק אך לפתע נשמע אחד הילדים שלו ועמליה ניצלה את הרגע כדי לעזוב. הבורר נזכר באהבתו אליה והחליט להחזיר אותה אליו. הוא יצא עם בולדוג לחפש אותה ולבסוף מצא אותה בביתה הישן. הוא ניגש אליה ושאל אותה למה היא לא סיפרה לו איפה היא נמצאת. היא ענתה לו שהוא אפילו לא יכול להגיד לה מה הוא מרגיש כלפיה. לכן, סוף סוף הבורר אמר לעמליה מה הוא מרגיש כלפיה, הוא אמר לה שהוא אוהב אותה. אך היא לא נענתה לו. אחרי כמה רגעים היא מתעשתת ומספרת לבורר שהיא חיכתה לשיחה הזאת במשך הרבה שנים וידעה שמתישהו היא תגיע.

עמליה שומעת על נדב
לצפייה ישירה בבורר עונה 4 פרק 8 לחצו כאן. עמליה שואלת את ברוך על נדב. היא שואלת אותו האם נדב מצא אותו. ברוך משקר לה וארומר שנדבה לא הופיע מעולם ושהוא לא יודע איפה נדב נמצא.עמליה לא קונה את זה ומוציאה ממנו את האמת. הוא מבקש ממנה שלא תחפש את נדב עד שלא יגיד לה שהיא יכולה לעשות זאת. ברוך מבטיח שיעזור לה כספית בכל מה שהיא צריכה ואפילו יזמין לה את הכרטיס בבוא הזמן. כשהוא עוזב אותה הוא נותר עם שאלה אחת שלא הצליח לשאול את עמליה ושמנקרת במוחו כבר הרבה זמן.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה