יום ראשון, 10 בנובמבר 2013

הבורר עונה 4 פרק 5 לצפייה ישירה

הבורר עונה 4 פרק 5 לצפייה ישירה

הבורר עונה 4 פרק 5 לצפייה ישירה. בפרק החמישי של העונה הרביעית נדב הופך למנהל האימפריה. הבורר נותן לו את הסמכות המלאה. בולדוג לא מבין את המעשה הזה של הבורר. הוא כועס על הבורר וגם על נדב. לנדב ולבולדוג יש חילוקי דעות. כשבולדוג ונדב נמצאים במשימה הם אף פעם לא מסכימים ביניהם והמתח גובר. בולדוג רוצה לדבר על זה עם הבורר אך ברגע האחרון הוא מבין שהדבר לא יוביל לשום דבר טוב. גם נדב לא מבין למה הבורר הפיל עליו את התיק הזה. הוא מנסה להבין רמזים אחרי שהבורר לא נתן לו תשובה ברורה. מה שנדב לא מבין שלבורר כבר יש תכנית. האימפריה שלו חלשה מאוד. הוא רוצה לרצוח את יגאל הנאצי אך הוא חושד שליגאל ולנדב יש סוד משלהם. הוא מנסה לגרום לנדב להגרר לאימפריה על ידי כך שהוא נותן לו כוח לעשות כמעט כל מה שהוא רוצה.

הבורר חכם יותר

הבורר עונה 4 פרק 5 הדלפה



 הבורר בוחן את צעדיו של נדב הוא מוצא אדם שלישי, מישהו חדש אך בדוק. בולדוג ונדב לא יודעים עליו דבר. האדם הזה עוקב אחרי שניהם ומעביר מידע לבורר. בינתיים, נדב מנסה לאסוף לו צבא משלו. הוא ובולדוג מראיינים כמה אנשים. נדב מבין שמציאת חייל טוב זה עסק לא פשוט. בולדוג מציע לנדב להתייעץ עם הבורר אבל נדב לא מסכים. בולדוג ממשיך לדבר בערגה על אבי. הוא נזכר בכל מעלותיו וביכולות שלו בתור אחד המנהלים של האימפריה ומשבח אותו בכל הזדמנות. הדבר הזה מעיק על נדב והוא מנסה להתנער מבולדוג כשהמצב הופך כבר לבלתי נסבל.

אבי הטחול

לחצו כאן כדי לצפות בבורר עונה 4 פרק 5. אבי מצליח לדובב את נטלי. הוא משתמש בסיפור חייה ששמע מפיו של המדען המטורף. נטלי עדיין לא מספרת לו הרבה אך היא בכל זאת אומרת כמה משפטים ברורים. אבי מתאהב בה עוד לפני שהם דיברו באמת. אשתו של אבי יודעת על מה שהולך בבית החולים, באדיבותו של הפסיכיאטר הראשי. ענבל כועסת על עצמה ועל נדב על כך שהכניסו את אבי לבית החולים. אבי והמדען מנסים לתכנן תכנית מילוט. הפסיכיאטר ממשיך להתעלל באבי. הוא מזריק לו חומרים שהופכים אותו למטושטש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה