יום שלישי, 19 בנובמבר 2013

הבורר עונה 4 פרק 7 לצפייה ישירה

הבורר עונה 4 פרק 7 לצפייה ישירה

הבורר עונה 4 פרק 7 לצפייה ישירה. העלילה ממשיכה להסתבך עם חזרתה של עמליה לעניינים. עמליה מחזירה יחד איתה את כל העבר בין הבורר ליגאל הנאצי. בולדוג לא מבין עד כמה עמליה מסוכנת ולא מבין את התנהגותו המוזרה של הבורר כשהוא לידה. בולדוג כועס על הבורר על כך שהוא מתנהג כמו נמושה ליד עמליה. הוא מזכיר לו את השיחה שהייתה ביניהם, כשהבורר אמר לו שרק אדם חלש מתאהב בנשים. שגבר אמיתי לא תלוי באף אישה וברגע שהוא נהיה קצת תלוי בה אז הוא הפסיד במלחמה. הבורר מסכים עם בולדוג ומודה שנתן לו את ההרצאה הזאת לפני הרבה מאוד שנים. כשבולדוג נמצא עם עמליה באותו חדר למשך כמה שעות, הוא מוצא את עצמו מבצע את כל גחמותיה ומתחיל להבין את הבורר.

הבורר עונה 4 פרק 7 לחצו כאן לצפייה ישירה. אבי מצליח לברוח יחד עם נטלי מבית המשוגעים. בבריחה שלו הוא יוצר הרבה מאוד בלאגן. אבי לא יודע לאן ללכת. הוא רוצה ללכת לביתו אך הוא יודע שנדב יהיה שם ושהוא עלול להחזיר אותו לבית המשוגעים. הוא מחליט שלפני שהוא יחזור הביתה הוא חייב לסגור חשבון עם וינר. הוא הולך ברחוב ומחפש את ביתו של וינר בזמן שנטלי נגררת אחריו. האנשים מסובבים את הראש ברחוב כשהם רואים את אבי ואת נטלי מהלכים בכתנות בתי החולים שלהם. אבי מגיע אל ביתו של וינר. הוא עולה אל ביתו ונכנס לדירה הפתוחה. הוא מפתיע את וינר ומתנפל עליו. וינר מתחנן בפני אבי שישחרר אותו ושהוא לא התכוון אבל אבי ממשיך להרביץ לו. ממשך לפני שוינר הולך למות, אבי מפסיק. הוא מאיים עליו שוב ועוזב את המקום כשוינר נשאר מדמם על הרצפה.

לחצו עכשיו כדי לצפות בבורר עונה 4 פרק 7. נדב נעזר בניר בעבודותיו אך הוא עדיין לא בוטח בו מספיק כדי שיוכל באמת להתייעץ איתו. נדב פונה שוב לבורר בשביל הייעוץ. נדב מחליט מה עליו לעשות עם אירנה. הבורר מנסה להסתיר ממנו את נוכחותה של עמליה אך נדב מרגיש שמסתירים ממנו משהו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה