יום רביעי, 27 בנובמבר 2013

הבורר 4 פרק 8 לצפייה ישירה

הבורר 4 פרק 8 לצפייה ישירה

הבורר 4 פרק 8 לצפייה ישירה הבורר מחליט שהוא חייב להפגיש בין עמליה לנדב. אבל כבר מאוחר מדי כיוון שיגאל הנאצי עשה זאת לפניו. נדב מבין כי יגאל הנאצי רוצה בטובתו וכי הבורר מסתיר ממנו מידע. לכן הוא מחליט לחבור אל יגאל הנאצי. הבורר מנסה להשיג את עמליה אך עקבותיה באמת נעלמו. יגאל מתכנן את התכנית שלו ומגלה חלק ממנה לנדב. את החלק היותר חשוב הוא משאיר לעצמו. נדב מרגיש מצד אחד נבגד. הוא כועס על הבורר על כך שהוא שיקר לו והוא מתחיל להאמין שיגאל צודק. מצד שני, נדב נקשר אל הבורר לאורך השנים ולכן הוא לא מצליח להאמין ליגאל לחלוטין. עדיין מנקרת במוחו המחשבה שאולי יגאל טועה.

אבי ונטלי
                              לחצו כאן כדי לצפות בבורר 4 פרק 8
אבי שברח מבית החולים יחד עם נטלי, מגיע אל ביתו של השוטר שהחזיק אותו בבית המשוגעים. השוטר עדיין לא יודע שאבי ברח ולכן הוא מופתע לחלוטין כשהוא רואה אותו. הוא מנסה להבין מאבי איך הוא הצליח לברוח אבל אבי לא סלחן. להיפך. אבי מצמיד את השוטר לרצפה, תופס סכין ומתחיל לאיים עליו בצעקות. נטלי רואה את כל זה ומתחילה לצרוח. היא צורחת כל כך חזק שאבי חושש שהיא שוב השתגעה. הוא משחרר את השוטר מאט, מסתובב אליו, מסנן לעברו שהוא עוד יחזור ובורח יחד עם נטלי.

הבורר ניר ונדב
הבורר 4 פרק 8 לצפייה ישירה לחצו כאן. בינתיים הבורר מנסה להשיג את עמליה אך הוא לא מוצא אותה בשום מקום. ניר נשלח לעקוב אחרי הבורר ובולדוג מבחין בו. הוא מספר לבורר את מה שראה והבורר מבקש ממנו להתעלם. יגאל לא מבין למה הבורר לא מחסל אותו פשוט. אבל לבורר יש תכנית. הוא מבין שכנראה משהו הולך אצל נדב בראש אך הוא עוד צריך להבין במה בדיוק מדובר. הוא נותן לניר לעקוב אחריו ומביא אותו למקום לא טוב. ניר חוזר אל נדב ומספר לו מה קרה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה