יום רביעי, 20 בנובמבר 2013

הבורר 4 פרק 7

 הבורר 4 פרק 7

הבורר 4 פרק 7 לצפייה ישירה. בפרק הקודם הבורר מצא את עמליה.. בביתו. בפרקים הקודמים, נדב סיפר לבורר שהוא רוצה למצוא את אמו כדי להבין סוף סוף מי הוא ומאיפה הוא בא. הבורר לא ממש שמח על הרצון הזה של נדב. כנראה שלבורר יש מה להסתיר מנדב ועמליה היא התשובה. החשדות האלה חילחלו אל מוחו של נדב וזה הפך אותו לעוד יותר חדור מטרה. לאחר שנדב שוחח עם הבורר הוא התחיל לחשוב על ההשלכות שיהיו אם ימצא את אמו. נדב הבין שאם יגלה מי אביו האמיתי, אז הוא לא יוכל לעמוד בפני זה שאיננו אביו. הוא הבין שהוא יפחד מזה שלא אביו האמיתי וההוא יריח את הפחד. לכן נדב החליט לא למצוא את אמו ולחכות בסבלנות עד שיוכל לעשות סולחה בין הבורר ליגאל הנאצי.

בין עמליה לבורר
הבורר 4 פרק 7 לחצו כאן לצפייה ישירה. הבורר הבין שנדב לא ירד מהנושא והוא יתעקש למצוא את אמו. לכן הבורר החליט למצוא את עמליה לפניו. בינתיים הוא אמר לנדב שעמליה נפטרה וקיווה שזה סוף הסיפור. להפתעתו וחרדתו של הבורר, הוא חזר הביתה ומצא את עמליה מחכה לו בסלון. הבורר חשש בצדק. לו ולעמליה ישנה הסטוריה רבת שנים ומסובכת מאוד. בעבר הרחוק, הבורר בגד עם עמליה באשתו גילה. הוא אהב את עמליה ורצה להתחתן איתה, אך משהו עצר בעדו והנסיבות גרמו לו להתחתן דווקא עם גילה. הבורר לא התגבר על עמליה והמשיך להתראות איתה אחרי שהתחתן. לאחר כמה זמן עמליה הרתה לו וילדה את נדב. הבורר היה זה שהכריח אותה לוותר על הילד ולמסור אותו לאימוץ.


כאן הכל התחיל
הבורר 4 פרק 7 לצפייה ישירה לחצו כאן. בעבר הרחוק, לפני שנדב נולד וכולם היו עוד צעירים, עמליה הייתה חברתו של יגאל הנאצי. ברוך התחתן עם גילה אבל היה מאוהב בעמליה. הוא ויגאל היו החברים הכי טובים אבל עמליה עמדה ביניהם. יום אחד ברוך בגד בחברות שלו עם יגאל ובגד באשתו ושכב עם עמליה. עמליה הרתה לו ואחרי תשעה חודשים נולד ילדם המשותף, נדב. ברוך ועמליה לא יכלו להשאר ביחד ולכן הם מסרו את נדב לאימוץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה