יום שני, 18 בנובמבר 2013

הבורר עונה 4 פרק 6


הבורר עונה 4 פרק 6

הבורר עונה 4 פרק 6 לצפייה ישירה. כפי שכולנו יודעים, העונה הצטרפו כמה שחקנים חדשים לסדרה. הם אמורים לחדש את הסדרה ולמשוך כמה צופים חדשים ואת אלה שעזבו במהלך השנים. הקלף המנצח הוחזק עד עכשיו בידי הבמאים. אמנם כולנו כבר ידענו שיון תומרקין יגלם דמות בבורר וכולנו ידענו שהוא הולך לגלם את ניר, החייל המסור של נדב אסולין (מתי הוא הספיק להחליף את שם המשפחה??) אך לא ידענו מתי זה יקרה. הפרסום המאסיבי גרם לנו לחכות בכליון עיניים. עכשיו, בפרק השישי, זה סוף סוף קורה. יון תומרקין נכנס לתמונה בתור ניר. הפרק אנחנו הולכים להכיר את ניר החייל שכנראה הולך להציל את נדב.


לחצו על התמונה כדי לצפות בבורר עונה 4 פרק 6


ניר נכנס לתמונה
כבר הרבה זמן נדב מחפש לו חייל נעמן שיהיה יד ימינו כפי שבולדוג הוא יד ימינו של הבורר. נדב ראיין הרבה נוכלים ופושעים. שמו של נדב הולך לפניו בעולם הפשע. כל הפושעים שמעו עליו ועל חוכמתו הרבה. כולם רוצים להפוך לחיילים שלו אבל נדב עדיין לא מצא את החייל המתאים. אז הוא פגש את ניר, צלף צה"ל. חייל מצטיין. אבל ניר בניגוד לכל הפושעים, לא שמע על נדב אבסולין. והבעיה הגדולה יותר היא שניר, בניגוד לשאר הפושעים, הוא לא פושע. אחרי שנדב דיבר עם ניר, הוא הבין שאותו הוא צריך בתור החייל שלו. השאלה היא איך הוא גורם לניר להפוך לחייל שיהיה נאמן רק לו. בפרק הקודם נדב סיפר לבורר על החייל המצטיין וקיבל כמה עצות שימושיות.


יון תומרקין מגלם את ניר

לחצו כאן כדי לצפות בבורר עונה 4 פרק 6. יון תומרקין הוא נכדו של הפסל המפורסם תומרקין. יון הוא שחקן נחשב בפני עצמו. הוא התחיל את קריירת המשחק שלו עוד בגיל 14 כששיחק בסדרות לילדים בערוץ הילדים. הוא שיחק בכמה סדרות כאלה, כגון השמיניה, חסמבה ועוד. הוא שיחק במשחק כמה שנים בפסטיגל. עכשיו הוא התבגר והוא פונה לדרך חדשה. תומרקין הופך לשחקן רציני שמשחק בסרטים וסדרות לקהל צופים בוגר יותר.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה