יום חמישי, 7 בנובמבר 2013

הבורר עונה 4 פרק 5 הדלפה לצפייה ישירה

הבורר עונה 4 פרק 5 הדלפה לצפייה ישירה



הבורר עונה 4 פרק 5 הדלפה לצפייה ישירה. העונה הרביעית נפתחת בתרועה. מלא ישראלים שוב דבוקים לטלוויזיה או למחשב ומצפים לפרק נוסף של הבורר. עזבו אתכם מכדורגל והחדשות, הבורר מושך אליו מגוון רחב של צופים. החל מילדים קטנים שצמאים לאקשן ורוצים להרגיש שהם כבר גדולים, דרך הגברים שגם הם נהנים מהאקשן והסיפורים על העולם התחתון שאליו הם חושבים שהם משתייכים או שאינם משתייכים אך יש להם את אינסטינקט המציצנות וכלה בנשים שרואות את הדרמה שבסדרה. אפשר לומר שזאת סדרה לכל המשפחה. בימינו מי שלא ראה לפחות עונה אחת של הבורר, מקבל מבטים עקומים מחבריו. כאילו שואלים "איפה היית עד היום?”



הירידה
לחצו כאן כדי לצפות בבורר עונה 4 פרק 5. בתום שתי העונות הראשונות ששברו את שיאי הצפייה בישראל הגיעה העונה השלישית. הצפי היה שגם היא תהיה נצפית גם אם פחות מהעונות הקודמות. האכזבה הייתה קשה כשהסתבר שרבים מהצופים של שתי העונות הראשונות וויתרו על העונה השלישית. התחזית הייתה ברורה. עד סוף העונה השלישית הסדרה תצנח ברייטינג ולעונה נוספת כבר לא יהיה מקום. מפיקי הסדרה לא אמרו נואש והרכיבו את התסריט מחדש. בסוף העונה השלישית נדב מגלה מידע חדש שעלול לטלטל את כל עולמו ועולמם של הסובבים אותו. המידע הזה היה אמור ליצור עניין מחודש בסדרה הגוססת.



לשם עלייה
הבורר עונה 4 פרק 5 הדלפה לצפייה ישירה לחצו כאן. מאז העונה השלישית עברו כשלוש שנים ופתאום שוב נזכרו בבורר. פתאום התחילו לצוץ פרסומות על העונה הרביעית של הבורר. העניין בבורר התחדש עד שהצפי היה שאחוזי הצפייה יגיעו לאחוזים של העונה הראשונה. הפרסום האינטנסיבי, יחד עם החידה שנשארה פתוחה בסוף העונה השלישית, עשו את שלהם ואחוזי הצפייה בפרק הראשון הרקיעו. נכון לעכשיו, העלילה החדשה לא מאכזבת. אחוזי הצפייה מוצדקים ביותר, העיקר שכך גם ימשך.




רוצים להשתתף בסדרות ישראליות מצליחות? לחצו כאן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה