יום רביעי, 6 בנובמבר 2013

הבורר עונה 4 פרק 4

הבורר עונה 4 פרק 4

הבורר עונה 4 פרק 4 לצפייה ישירה. הבורר ממשיך לשגע את הצופים עם פרקים מטורפים ודמויות חדשות שצצות בכל מקום. בכל פרק העלילה הופכת להיות יותר ויותר מפותלת. השאלה היא האם העלילה הזאת תוביל אותנו לאנשהו בסופו של דבר. הבורר ממשיך לחשוד בכל הסובבים אותו. הוא הופך לפרנואידי יותר ויותר. הוא שולח את נדב לחסל את יגאל הנאצי בעיקר כדי לבדוק את נאמנותו של נדב. נדב מבין שהוא נמצא בין הפטיש לסדן. הוא מבין שלא משנה מיהו אביו בכל מקרה אחד מהם יחסל אותו. הוא מנסה למצוא את האסטרטגיה הנכונה ובעיקר הוא מושך זמן. נדב מנסה להיות נאמן לאדם היחיד שנשאר נאמן לו. האדם הזה הוא לא אחר מאשר אבי. אבי עדיין שוהה בבית החולים הפסיכיאטרי ונדב מבקר אצלו בכל הזדמנות


אבי יוצא לחופשי
לחצו עכשיו כדי לצפות בבורר עונה 4 פרק 4. למרות שנראה כי אבי מסומם לחלוטין מהכדורים שדוחפים לו בבית החולים אבי יודע טוב מאוד מה מתרחש סביבו. למזלו של אבי, הוא הכיר את קרלוס, המדען המשוגע, וזה עזר לו להתחמק מידם של הרופאים. הוא הסביר לאבי מה עליו לעשות כדי שיחשבו שהכדורים משפיעים עליו והורה לו להוציא את הכדור מהפה מיד כשהאחות נעלמת מהאופק. אבי הפנים את הוראותיו של קרלוס ובפעם הראשונה בחייו התחיל לפעול מתוך שיקול דעת ולא אינסטינקטים. הוא מאוד רצה להסביר לנדב מה קורה לו באמת כשראה את ייסוריו של אחיו למחצה, אך אבי ידע שעליו להיות דיסקרטי ושהאנשים היחידים שיכולים לדעת מה הוא עושה באמת זה הוא וקרלוס.


המקורות של הבורר
לצפייה ישירה בבורר 4 פרק 4 לחצו כאן. לעומת נדב, הבורר ידע בדיוק מה מתרחש אצל אבי. לבורר היו מקורות משלו. בעצם מקור אחד שחדר את חומות ההגנה של אבי. כשהגיע לבית החולים, אבי הכיר שם בחורה מסתורית ומשוגעת למראה. לאט לאט הם התקרבו ואבי מצא את עצמו מתאהב מחדש. כשאבי וקרלוס הגו את תכנית המילוט של אבי היא הייתה נוכחת בחדר. היא הייתה כל כך שקטה שאבי שם לב אליה רק כשהוא וקרלוס סיימו לדבר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה