יום חמישי, 28 בנובמבר 2013

הבורר עונה 4 פרק 8 לצפייה ישירה

הבורר עונה 4 פרק 8 לצפייה ישירה

הבורר עונה 4 פרק 8 לצפייה ישירה. בפרקים הקודמים של הבורר, הבורר סיפר לנדב שעמליה נפטרה מסרטן לפני כשנתיים. נדב קיבל את המידע הזה ולא הלך לחפש את אמו יותר. בינתיים הבורר חזר לביתו וגילה כי עמליה יושבת בסלון ומחכה לו. הוא התיישב לידה והם התחילו לדבר. הוא שאל אותה איפה היא הייתה כל הזמן הזה ולמה לא הראתה את פרצופה והיא סיפרה לו שהיא ברחה למיאמי אחרי שנדב נולד. היא שאלה את הבורר האם נדב היה אצלו, או האם הוא ניסה ליצור קשר, אך הבורר אמר לה שלא. הוא היה נחוש בדעתו למנוע מהם להפגש. הם החליפו ביניהם כמה העלבות הדדיות ואז הבורר אמר לה שהוא התגעגע לעיניים שלה. שבכל לילה הוא חולם על צבע העיניים שלה. זה ריגש את עמליה והיא נישקה את הבורר

נדב מנסה להתחמק
לחצו כאן לצפייה ישירה בבורר עונה 4 פרק 8. אך לפני שהנשיקה הזאת התפתחה למשהו יותר רציני הם שמעו את נעמי כפית, כשהיא הלכה לכיוונם. זאת הייתה ההזדמנות של עמליה להיעלם והיא ניצלה אותה. בינתיים נדב ניסה להבין מה עליו לעשות עם אירנה והתינוק. הוא החליט לתחמן אותה איכשהו ובשביל זה גייס שוב את ניר. בינתיים הוא נפגש עם אירנה. הם שוחחו והוא הודיע לה שהם יתחתנו כדי לגדל ביחד את התינוק. אירנה הרגישה שהיא סוף סוף קיבלה את מה שרצתה. היא נורא שמחה על כך שנדבה סוף סוף הבין מה עליו לעשות. היא חזרה לביתה וסיפרה לאחיה ניקולה כי היא עומדת להתחתן עם נדב.

הבורר מצא את עמליה
לצפייה ישירה בבורר עונה 4 פרק 8 לחצו כאן. עמליה נעלמה מביתו של הבורר. הבורר הבין שהוא עדיין אוהב אותה והחליט למצוא אותה. הוא קרא לבולדוג והם יצאו לחיפושים. הם הלכו לחפש את עמליה במלון שבו היא אמרה שהיא מתארחת. הם עברו את כל המלונות בעיר ולא מצאו אותה. הם כמעט התייאשו ואז הבורר החליט ללכת אל ביתה הישן של עמליה ושם הם מצאו אותה. כשהיא יצאה מביתה הבורר התעמת איתה. הוא שאל אותה למה היא לא אמרה להם שהיא שם והיא בתגובה אמרה לו שהיא לא חייבת לו כלום. היא אמרה לו שהוא אפילו לא יכול להגיד לה איך הוא מרגיש כלפיה ואז הוא אמר לה שהוא אוהב אותה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה