יום שלישי, 5 בנובמבר 2013

הבורר עונה 4 פרק 4

 הבורר עונה 4 פרק 4

הבורר עונה 4 פרק 4 לצפייה ישירה. בתחילת העונה הרביעית הבורר מגלה שנדב מתחבא במדבר. הוא שולח אליו את בולדוג שימצא אותו ויביא אליו. בינתיים במדבר. נדב נרגע מעט אחרי שבמשך כמה זמן לא ראה נפש חייה ובמיוחד לא את אנשיו של הבורר, אבל הוא עדיין מתוח מעט. פתאום, בזמן שנדב יושב ובוהה למרחק, נגשת אליו בחורה יפה, בלונדינית, גבוהה ומתחילה איתו שיחה. הם ממשיכים לדבר אל תוך הלילה ובבוקר כבר מתעוררים מחובקים. הגרמניה המסתורית מתעוררת ראשונה. היא קמה ונתקלת במזוודה זרוקה על הרצפה. היא פותחת את המזוודה ומגלה בה מלא כסף. התזוזות שלה מעירות את נדב והוא תופס אותה על חם.




עוזרו הנאמן של הבורר
לחצו עכשיו כדי לצפות בבורר עונה 4 פרק 4. בזמן שנדב מנסה לברר אם הגרמנייה מה מעשייה, הם שומעים רעש. הגרמנייה ישר אומרת שזה בעלה אך נדב יודע שזה מישהו הרבה יותר גרוע. הוא מוציא סכין ויוצא החוצה. בחוץ פתאום מישהו מתנפל עליו מאחורה והוא שומע את קולו של בולדוג, עוזרו הנאמן של הבורר. נדב אפילו לא מנסה להיאבק. הבחורה הגרמנייה מסתכלת עליהם בפחד ובולדוג אומר לה להתחפף. היא הולכת, לא לפני שהיא משאירה לנדב את כתובת האימייל שלה. בולדוג משחרר את נדב רק אחרי שנדב מבטיח שיקשיב למה שיש לו לומר. בולדוג מספר לנדב שהבורר מאוד חולה. הוא מבקש מנדב להתלוות אליו כי הוא היחיד שיכול לגרום לבורר לאכול ולהתחזק. כשנדב שומע את זה הוא מסכים להתלוות אל בולדוג.


הפגישה
הבורר עונה 4 פרק 4 לחצו עכשיו לצפייה ישירה. בולדוג מביא את נדב לבית נטוש בטענה שהרופא שגר בבניין הזה יכול לעזור לבורר. הם מגיעים לחנייה וכשנדב יוצא מהמכונית, הבורר מתנפל עליו משום מקום ומתחיל להכות אותו תוך כדי צעקות "איפה להכות אותך, בפנים או בבטן?! בפנים או בבטן?!”



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה