יום שני, 11 בנובמבר 2013

הבורר עונה 4 פרק 6

הבורר עונה 4 פרק 6

הבורר עונה 4 פרק 6 לצפייה ישירה לחצו כאן. הבורר היא אחת מסדרות הטלוויזיה המוצלחות שעלו לאוויר בישראל בעשור האחרון. הבורר היא סדרה מיוחדת שמערבת בתוכה דרמה, פשע וקומדיה. הדמויות של הסדרה הן קריקטורות מורכבות. אנחנו יכולים להזדהות עם האנשים שמוצגים שם למרות שבהתחלה הם מצטיירים כקריקטורות חסרות אופי ועומק. הבורר הוא ברוך אסולין. הבורר של העולם התחתון. תפקידו של ברוך די משמעותי. הוא עושה בירורים בין אנשי עולם הפשע שהסתכסכו. פסיקתו של הבורר היא זאת שקובעת ואי אפשר לערער עליה. הבורר ואנשי העולם התחתון ייצרו להם עולם משלהם שמורכב מחוקים שונים ונורמות שונות.



הנשים של הבורר

לצפייה בבורר עונה 4 פרק 6 לחצו כאן. לנשים בעולמו של הבורר ואנשי העולם התחתון יש מקום מאוד מדוייק. הנשים של הפושעים נמצאות שם כדי לגדל את דור ההמשך. חלקן מצליחות להיות מניפולטיביות ולקבל את מה שהן רוצות מבעליהן וחלקן פשוט נמצאות שם. לחלקן אין מילה בשום דבר שהבעל עושה. דבר אחד משותף לכל הנשים בעולם הזה. כל אחת שמתחתנת היא אישה נבגדת. למאהבות של הבורר וחבריו יש יותר השפעה על הגברים מלאישה החוקית. אשתו של הבורר, גילה, היא דווקא אישה חזקה. היא מצליחה דרך מניפולציות לקבל כמעט כל מה שהיא רוצה. רק דבר אחד היא לא מצליחה לעשות וזה לגרום לבעלה להפסיק לבגוד בה. היא אמנם יודעת על הבגידה הישנה ומזכירה לו את זה אבל זה לא מונע ממנו להמשיך.


הילדים של הבורר

לחצו כאן כדי לצפות בבורר עונה 4 פרק 6. ילדיו של הבורר החוקיים והלא חוקיים. לבורר יש שלושה ילדים חוקיים ואחד מהאישה האחרת שנשלח לאימוץ כשנולד. אבי הוא בנו החוקי והבכור של הבורר. אבי מבלה את כל חייו בניסיון לרצות את אביו. הוא הופך לאדם ללא סבלנות שמנסה לפתור הכל בכוח ולא בחוכמה. לא משנה מה יעשה, הוא אף פעם לא יצליח לרצות את אביו. הוא אמור לרשת את האימפריה שאביו בנה אך הבורר עצמו כנראה לא מעוניין בכך. נדב הוא בנו השני והלא חוקי של הבורר. מהרגע שהוא מופיע בחייו של הבורר בפעם השנייה, הבורר רואה בו את הבן החכם והמחושב. הוא מקשיב לנדב ורואה בו את היורש הראוי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה