יום ראשון, 3 בנובמבר 2013

הבורר עונה 4 פרק 5 לצפייה ישירה

הבורר עונה 4 פרק 5 לצפייה ישירה

הבורר עונה 4 פרק 5 לצפייה ישירה הבורר הוא סדרת מופת ישראלית. אחת מהטובות שנעשו כאן לאחרונה. הדמויות בסדרה הן קריקטורות של הפושעים הישראלים כפי שהם מצטיירים בעיני היוצרים של הסדרה. מצד שני הדמויות האלה מקבלות עומק בסדרה. הבורר מצטייר כדמות רב גוונית וחכמה מאוד. לא סתם הוא הפך לבורר של עולם הפשע. בהתחלה אנו רואים את הבורר כאיש קר ואכזר שלא מעוניין אפילו לראות את בנו שנמסר לאימוץ כשרק נולד. כל מה שאנחנו יודעים זה שזהו בנו מאהובתו. כשהבורר מבין שיכולה לצאת לו תועלת מנדב הוא מתחיל להזמין את נדב אליו ומתעקש על המפגשים האלה למרות שנדב כבר לא מעוניין. לאט לאט אנחנו רואים איך הבורר ונדב מתקרבים לאט לאט.



הבורר מתחיל להפשיר
לחצו עכשיו כדי לצפות בבורר עונה 4 פרק 5. נדב מגלה שאביו הוא איש רגיש שכן דואג לילדיו ולמשפחתו. הכל טוב ויפה עד שהבורר מתכנן איזשהי פעולה שבה הוא נעלם מהשטח כשכולם חושבים שהוא מת. הבורר מגיע אל ביתו של נדב ומסתתר שם. אז נדב מבין שהבורר משתמש בו ושיחסיהם לא השתפרו. אבל נדב עדיין מעוניין בהיכרות עם אביו והוא מחליט בכל זאת לעזור לו. בזמן שהבורר חי בביתו של נדב הם מתיידדים. נראה שהבורר באמת ובתמים מעוניין ביחסים טובים עם נדב. נדב מגלה שאביו איננו חסין כל כך ושגם הוא אדם בעל רגשות.


נדב משתנה
הבורר עונה 4 פרק 5 לחצו עכשיו לצפייה ישירה. בהתחלה אנחנו רואים את נדב כבחור טוב לב ומתחשב. הוא דואג לסובבים אותו. נדב הוא עובד סוציאלי שעובד עם בני נוער ומנסה להוציא אותם מהעולם ההרסני שבו הם נמצאים. כשנדב פוגש את הבורר הוא סולד מעבודתו של אביו. הוא לא מעוניין בכל מה שקשור לחיי הפשע והוא אפילו לא מוכן לקחת את הכסף שאביו מציע לו בתור מתנה. עם הזמן, ככל שנדב מתקרב אל אביו, הוא הופך לאט לאט לפחות מתחשב. פתאום הוא מתחיל לחשוב בדרך של אביו ופתאום הוא הופך לפחות שומר חוק.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה