יום חמישי, 28 בנובמבר 2013

הבורר עונה 4 פרק 9 לצפייה ישירה

הבורר עונה 4 פרק 9 לצפייה ישירה

הבורר עונה 4 פרק 9 לצפייה ישירה. אחרי ניסיון הבריחה הלא מוצלח של אבי ונטלי, גבאי מתחיל לסמם את אבי. בהתחלה אבי לא מבין מה קורה לו אך לאט לאט הוא קולט שהוא על סמים. כשלירון מגיעה לקרוא לכלום לארוחה, אבי אומר לה שגבאי מסמם אותו. לירון לא מאמינה לו ומעלה לו את מינון הכדורים כדי שיעברו לו ההזיות. אבי מבין שלירון לא תאמין לו והוא מחליט לעשות מעשה. הוא מחליט להעביר את האוכל שלו למטופלים האחרים ונטלי עוזרת לו בזה. אחרי כמה ימים השפעת הסמים עוברת לחלוטין. אבי ממשיך להתנהג כך כאילו שהוא מסוממם כדי לא לעורר חשד אצל גבאי. הוא ונטלי מתכננים את הבריחה שלהם לפרטי פרטים ובסופו של דבר מבצעים אותה.

אורנה חוזרת
לחצו כאן כדי לצפות בבורר עונה 4 פרק 9. נדב מנסה למצוא פתרון לתינוק שגדל אצל אירנה בבטן. הוא אומר לאירנה שהוא יתחתן איתה רק כדי שהיא ואחיה ירדו ממנו ובינתיים הוא מנסה למצוא פתרון. בסופו של דבר נדב מבין שהפתרון הכי טוב יהיה אם הוא ואורנה יאמצו את הילד ויגדלו אותו ביחד. הוא הולך לביתה של אורנה אך היא לא פותחת לו את הדלת. הוא יורד למטה וכשהוא כבר כמעט מסתובב והולך, אורנה יוצאת אחריו. היא אומרת לו שגם ככה היא לא תוכל להרדם עכשיו והיא מתלווה אל נדב לבירה. כשהם יישובים על הגדר, נדב מספר לה על התכנית שלו.

נדב ועמליה
לצפייה ישירה בבורר עונה 4 פרק 9 לחצו כאן. בינתיים נדב מוצא את המספר של עמליה. הוא לא האמין לברוך שעמליה מתה ולכן המשיך לחפש. הוא מנסה להתקשר אליה ומשאיר לה שתי הודעות אך לא מקבל תשובה. כשהוא יוצא מהבניין שבו גרה אורנה, הוא מתקשר אל עמליה בפעם השלישית ומבקש ממנה שתיצור איתו קשר כיוון שיש לו שאלה לגבי אביו. הוא נותן לה להבין שהוא לא מעוניין בקשר איתה אם היא לא רוצה זאת. יגאל הנאצי מנסה להשתמש בחזרתה של עמליה לטובתו. הוא חושב שאם הוא יבוא אל נדב עם עמליה, יהיה לו יותר קל לשכנע את נדב שהוא אביו האמיתי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה