יום ראשון, 1 בדצמבר 2013

הבורר עונה 4 פרק 8 הדלפה

הבורר עונה 4 פרק 8 הדלפה

הבורר עונה 4 פרק 8 הדלפה. הסדרה שחזרה מהמתים היישר אל החיים והבועטים. אבי הצליח להגות תכנית בריחה מוצלחת. הוא לקח את נטלי איתו והם ברחו מבית החולים. בינתיים הבורר ניסה למצוא את עמליה. הבורר שמע שיגאל הנאצי חושב שהוא אביו של נדב וזה הדליק אצלו נורה אדומה. הבורר החליט לברר עם עמליה האם נדב הוא בנו שלו או של יגאל הנאצי. אבל עמליה לא נמצאה בשום מקום. בולדוג הציע לבורר את האפשרות שעמליה עזבה אבל הבורר הכיר את האישה הזאת טוב מאוד, לכן הוא ידע שהיא עדיין בארץ.

הבורר מנסה
לחיצה כאן ואתם צופים בבורר עונה 4 פרק 8. נדב מנסה לגרום לאורנה לאמץ את הילד שלו ואורנה שלא יודעת שזה הילד של נדב, מנסה להבין למה. הרי כשהם היו נשואים, נדב לא רצה ילדים ועכשיו פתאום הוא להוט לאמץ את הילד. אורנה הבינה שנדב קשור לילד הזה והיא לא אהבה את הרעיון הזה. במקביל נדב מנסה לשכנע את אירנה למסור את הילד לאימוץ. הוא מסביר לה שהוא לא יכול להתחתן איתה עכשיו בגלל אחיה והוא מציע לה למסור את הילד לאימוץ. הוא מסביר לה שאם בעלה יחזור, הילד שלהם יסבול ממנו יותר מאשר שאם הוא יגדל ללא הוריו, אבל אירנה לא מוכנה לשמוע על כך.

גילה ועמליה
לצפייה ישירה בבורר עונה 4 פרק 8 לחצו כאן. גילה מבינה שהפעם עמליה מאוד פגעה בבורר והפעם גילה לא מוכנה לשתוק. גילה מחליטה למצוא את עמליה וללמד אותה לקח על כל מה שהיא עשתה למשפחתה. בניגוד לבורר, גילה יודעת איפה לחפש. במהרה היא מוצאת את עמליה ומתיישבת מולה בבית הקפה. עמליה לא מזהה את גילה אשר בוהה בה מהצד השני. אבל אחרי כמה רגעים היא מבינה. היא ניגשת אל השולחן של גילה ומתחילה לשוחח איתה. עמליה שואלת את גילה מה היא רוצה וגילה עונה לה, שתעזבי את בעלי וילדי בשקט.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה