יום רביעי, 11 בדצמבר 2013

הבורר 4 פרק 10

הבורר 4 פרק 10

הבורר 4 פרק 10 לצפייה ישירה. מדובר באחת הסדרות היותר מעניינות שיצא לנו לראות בעשור האחרון. הסדרה הבורר קיימת בעולמינו כבר הרבה שנים. היא התחילה עוד בשנת 2007 כשיהודה לוי שמגלם את אחת הדמויות הראשיות בסרט, היה בן 27. מאז הרבה דברים השתנו. יהודה לוי הזדקן וגם הבורר. לפני כשלוש שנים שודר הפרק האחרון של העונה השלישית. לפי הפרק הזה היה ברור שהיוצרים מתכננים עונה חדשה. למה זה היה ברור? קודם כל בגלל שנדב שמגולם על ידי יהודה לוי, לא הפך עדיין לבעל האימפריה וכולנו יודעים שזו המטרה. בנוסף, בפרק האחרון של העונה השלישית, נדב שחשב שהוא בנו של הבורר, שומע מיגאל הנאצי שבעצם הוא אביו האמיתי. אז יוצרי הסדרה החליטו להשאיר אותנו במתח.

על העונה
צפו עכשיו בבורר 4 פרק 10. אז כולנו הבנו שאמור להגיע המשך לסדרה, אבל בשלב הזה זה היה נראה מיותר. הסדרה כבר גססה במשך הרבה מאוד זמן. את העונה השלישית ראו אולי רבע מהצופים המקוריים של הסדרה והיה נראה שאין מה לחדש לנו. יוצרי הסדרה הבינו את זה טוב מאוד ולכן הם יצאו בקמפיין מאסיבי שמטרתו הייתה להחזיר את הצופים של הסדרה אל הטלוויזיה. הרבה לפני שיצאה העונה הרביעית, המסכים שלנו התמלאו בפרסומות חדשות ומאסיביות של הבורר. הבורר או יותר נכון בנו אבי הטחול, התחילו להופיע כמפרסמים של חברת הכבלים הוט ואי אפשר היה להתעלם מכך שהעונה החדשה בפתח. נראה שכל מי שחיי בישראל יודע כיום מי הוא הבורר.

הפרק
לחצו כאן כדי לצפות בבורר 4 פרק 10. הסדרה שלנוט מתקרבת לסוף אבל בואו נודה שהיוצרים הצליחו להפוך אותה שוב למעניינת. הפרק אבי חוזר מבית החולים לביתו של הבורר. הוא חוזר הביתה עם נטלי, אהובתו החדשה. אבי רוצה להראות לכולם שהוא בסדר ושפויי מתמיד. הוא רוצה להחזיר את מקומו הישן, מה שאומר שהוא צריך לקחת מנדב את מקומו החדש באימפריה. הוא מגיע עם נטלי לבית וענבל פוגשת אותם. ענבל מבינה שנטלי היא המאהבת החדשה של אבי והיא מקנאה לו. נטלי עושה הכל כדי לעצבן את ענבל.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה