יום ראשון, 15 בדצמבר 2013

הבורר 4 פרק 11 הצצה

הבורר 4 פרק 11 הצצה.

הבורר 4 פרק 11 הצצה. הפרק הזה הולך לפתור לנו כמעט את כל התעלומות ויענה לנו על כל השאלות חוץ משאלה אחת. אבל גם זה בסדר, בהסתמך על זה שיש לנו כל כך הרבה שאלות ותסבוכות חדשות. הבורר מגלה מיוסי על ה"בגידה" של נדב אבל זה לא מפתיע אותו. לא רק שזה לא מפתיע אותו, אלא שזה גם לא גורם לו לכעוס. יוסי שחשב שכך יחזיר את אמונו של אחיו בו מופתע מאוד מהתגובה המתונה של הבורר. הוא מנסה לשכנע את הבורר בכך שנדב עושה מהלך נגדו אבל הבורר בתגובה מגרש אותו מביתו. נדב שיודע מה הכוונות של יוסי נבהל ומנסה להקדים תרופה למכה. כשהבורר מתקשר אליו כדי שהוא יגיע אליו נדב מוכן לכל תרחיש, כמעט.

הבורר ויגאל
לצפייה ישירה בבורר 4 פרק 11 לחצו כאן. נדב מגיע אל הבורר מוכן מתמיד. הבורר מגרש את כולם מהחדר כפי שהוא עשה מאז שנדב הופיע אצלו בפעם הראשונה. הוא סוגר את הדלת ומורה לנדב להתיישב. נדבה מתיישב והבורר מתחיל לדבר. הוא אומרא לו שהוא יודע על כך שנדב נפגש עם יגאל הנאצי. נדב שותק. הבורר עוצר ומחכה לשמוע את מה שיש לנדב להגיד. נדב מחליט לספר לבורר את כל האמת וכך הוא מספר לבורר על מה שקרה באותו ערב על הגג. הבורר מהנהן ומורה לנדב להמשיך את הסיפור. כך נדב מספר לבורר את כל מה שקרה עד היום. הוא לא מחסיר אף פרט כיוון שהוא לא יודע מה ידוע לבורר והוא רוצה שהבורר יאמין לו שהוא מספר את כל האמת.

סוף מעשה
לחצו עכשיו כדי לצפות בבורר 4 פרק11. לאחר שנדב מסיים את סיפורו, הבורר חושב לרגע ואז אומר לנדב שהוא ידע כבר מזמן על המפגשים האלה. זה מפליא את נדב אבל הוא מבין שכנראה שזה נכון כי לא באמת ניתן להסתיר משהו מהבורר. הבורר אומר לנדב שהוא עקב אחרי המפגשים שלו עם יגאל הנאצי והוא י דע מה הנאצי מתכנן. עכשיו נדב היה המום לחלוטין. הוא לא הבין למה הבורר לא עשה דבר לפני זה אם הוא ידע מה נעשה מאחורי גבו. הבורר הסביר לו שניחש מה יגאל הנאצי אמר לנדב והוא החליט שהגיע הזמן להוכיח לנדב שהוא באמת בנו האמיתי ולא של יגאל הנאצי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה