יום שני, 2 בדצמבר 2013

הבורר עונה 4 פרק 9

הבורר עונה 4 פרק 9

הבורר עונה 4 פרק 9 לצפייה ישירה. סדרת הטלוויזיה הטובה והמעניינת ביותר בישראל, היא, ללא ספק, הבורר. הבורר הוא דמות מאוד חשובה בסדרה הזאת. הוא איש מאוד חכם ופיקח. הוא מנהל אימפריה ענקית לבדו, אחרי שהוא הכניס לכלא את שותפו, יגאל הנאצי. עכשיו יגאל הנאצי חזר והוא מוכן לעשות הכל כדי לקחת מידיו של הבורר את האימפריה. אבל הוא לא מסתפק באימפריה, יגאל הנאצי רוצה להתנקם בבורר בדרך הכי אכזרית שרק אפשר. יגאל הנאצי רוצה לקחת מהבורר הכל. כל מה שרק אפשר וזה כולל גם את בנו מחוץ לנישואין, נדב. בעונה הקודגמת יגאל הנאצי טען בפני נדב שהוא אביו האמיתית.

לצפייה ישירה בבורר עונה 4 פרק 9 לחצו כאן. אחרי טענותיו של יגאל בעונה השלישית, נדב חזר לעונה הרביעית עם דילמה קשה. הוא לא יודע מי אביו האמיתי והוא לא יודע עם מי להישאר. נדב מחליט לברר מיהו אביו באמת אבל הדרך היחידה שבה הוא יכול לעשות את זה היא בעזרת עמליה אמו הביולוגית. הוא מנסה להשיג את עמליה אך לא מוצא אותה. לכן הוא פונה אל הבורר ומבקש את עזרתו. הוא לא מספר לבורר למה הוא באמת מחפש את עמליה אלא ממציא לו איזשהו תירוץ. אבל הבורר לא טיפש. הוא מבין שאם עמליהב תמצא אז הוא עלול לאבד את נדב. לכן הבורר מספר לנדב שעמליה מתה.

לחצו עכשיו כדי לצפות בבורר עונה 4 פרק 9. נדב לא מאמין לבורר ולכן הוא מנסה למצוא אותה. הוא מתחיל לחפש אותה ולאחר כמה זמן הוא מגלה שהיא נמצאת בישראל. הוא ממשיך וממשיך לחפש אותה אך היא לא נעינת לו. בסופו של דבר נדב מתקשר אליה בפעם האחרונה ואומר לה שהוא לא יתקשר אליה יותר. המילים האלה גרמו לעמליה לחזור בטלפון אל בנה. היא משוחחת איתו ומספרת לו הכל. נדב כועס על הוריו והוא שוב לא יודע מה לעשות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה