יום רביעי, 25 בדצמבר 2013

הבורר 4 פרק 12 לצפייה ישירה

הבורר 4 פרק 12 לצפייה ישירה

הפרק האחרון של העונה וזהו הפרק הכי מותח של העונה. הבורר 4 פרק 12 לצפייה ישירה הולך לסיים את הסדרה שהפכה להיות שוב מעניינת בעונה האחרונה. זו אחת הסדרות היחידות שהצליחו לעשות קאמבאק כזה מטורף אחרי שתי עוטנות שפשוט לא המריאו. הבורר עונה 4 פרק 12 לצפייה ישירה הולך להשאיר הרבה מאוד אנשים פעורי פה ועובדי עצות. אנחנו הולכים לגלות הרבה מאוד דברים שחיכינו לגלות אותם במשך כל העונה הזו. הבורר הולך להעביר את השרביט למישהו ועד עכשיו אנחנו לא יודעים מי הולך לקבל אותו.

נדב ואירנה
הבורר 4 פרק 12 לצפייה ישירה הולך לשבור שיאים עבור הסדרה הזו. אבל לפני שנגיע לפרק האחרון בואו נסכם את מה שקרה לנו עד עכשיו. העונה השלישית נגמרה בכך שנדב גילה שיכול להיות לו עוד אב פוטנציאלי והוא יגאל הנאצי, אוייבו המושבע של הבורר. בעונה הרביעית, נדב מנסה להבין מיהו אביו האמיתי. הוא מבין שהוא נמצא בסכנה ולא משנה מי הוא אביו כיוון שהשני יהרוג אותו. בתחילת העונה הבורר מוצא את נדב ומביא אותו אליו. בינתיים נדב מכיר את אלונה שעובדת אצלו בבית המלון. הבורר 4 פרק 12 לצפייה ישירה. ואבי נשלח לבית החולים הפסיכיאטרי אחרי ניסיון התאבדות כושל. בבית החולים הוא מכיר את נטלי ומתאהב בה. הוא מחליט לברוח ולקחת את נטלי איתו.

נדב והאימפריה
קצת לפני הבורר 4 פרק 12 לצפייה ישירה. נדב מגלה שאירנה בהריון ממנו. במהלך העונה הוא מנסה למצוא לזה פתרון. הוא מחליט לאמץ את הילד ולקחת אותו מידיה של אירנה. הבורר נותן לנדב לשלוט על האימפריה. נדב מנסה לגרום לאימפריה לחזור אל המסלול שממנו היא ירדה אחרי שיגאל הנאצי התחיל לקחת את "משלמי המיסים" של הבורר. הבורר 4 פרק 12 לצפייה ישירה. נדב מוצא פתרון. הוא מוצא "משלמי מיסים" אחרים בדמותם של אנשי הצווארון הלבן ומחזיר לאימפריה את הכסף שהיא איבדה ועוד. הבורר מרוצה מהעניין אבל הוא לא מרוצה מכך שנדב מחפש את עמליה. הוא אומר לנדב שהיא מתה והיא מופיעה באותו היום אצלו בדירה. צפו בעונות הקודמות


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה