יום שלישי, 10 בדצמבר 2013

הבורר 4 פרק 10

הבורר 4 פרק 10
הבורר 4 פרק 10 לצפייה ישירה. בעונה הקודמת של הבורר, נדב שמע מפיו של יגאל הנאצי שהוא בנו ולא בנו של הבורר. זה שבר את נדב והוא ברח אל המדבר כדי לסדר את הראש ולהבין מה עליו לעשות עכשיו. לפני שנדב הספיק לחזור לעצמו, בולדוג מצא אותו והביא אותו במרמה אל הבורר. נדב החליט לא לספר לבורר את מה שגילה לו יגאל עד שהוא לא יבין מה עליו לעשות. נדב הבין שבמידה וזה נכון והוא באמת בנו של יגאל הנאצי ולא של הבורר אז הבורר יחסל אותו בהינף יד ולא יחשוב לרגע על היחסים המיוחדים שהתפתחו ביניהם.


החלטתו של נדב
הבורר 4 פרק 10 לחצו עכשיו לצפייה ישירה. בעונה הנוכחית, כשנדב הגיע אל הבורר למחרת בבוקר, הבורר הורה לו להרוג את יגאל הנאצי. נדב ביקש זמן. הבורר נתן לו שלושה ימים והזמן הזה לא הספיק לנדב. נדב ניסה לתמרן איכשהו בלי לעורר חשד. הפרק הבורר מגלה סוף סוף שנדב מסתיר ממנו משהו ותגובתו אכזרית ביותר. בפרק הקודם נדב חוזר אל הבורר ומספר לו שהוא רצח את יגאל הנאצי. נדב הביא איתו עדים, אנשיו של הבורר. הבורר שמע את מה שהם אמרו לו והוא הבין שאין שום סיכויי שיגאל הנאצי יצא מזה בחיים. לאחר כמה ימים הבורר התחיל לשמוע מאנשים שמועות מוזרות על כך שמישהו ראה את יגאל הנאצי מסתובב ברחובות.


זיכרון טוב
לחצו עכשיו כדי לצפות בבורר עונה 4 פרק10. הבורר נזכר כי בזמנו הוא ונדב עשו טריק דומה. הבורר התחזה למת לאחר שהם גרמו למישהו לירות בו. הבורר נעלם מהשטח וכולם שמעו שהוא מת. בינתיים הבורר התחבא בביתו של נדב. הם ערכו לו הלוויה ואפילו גילה וילדיו חשבו שהוא מת. הכל כדי שהסיפור יהיה כמה שיותר אמין. פתאום הבורר קלט שנדב יכל לעשות את אותו הדבר עם יגאל הנאצי אבל לא הייתה לו דרך לגלות איך ומה המניע. הבורר לא ידע שנדב יודע שיגאל הנאצי הוא אביו האמיתי. מה שהבורר כן ידע הוא שנדב מספיק חכם כדי לא לבצע את אותו הטריק פעמיים. עכשיו על הבורר למצוא את הדרך שבה הוא עשה זאת או לפחות את המניע.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה