יום ראשון, 22 בדצמבר 2013

הבורר עונה 4 פרק 12 לצפייה ישירה

הבורר עונה 4 פרק 12 לצפייה ישירה

כל העונה הרביעית הולכת להיות מסיכמת בפרק אחד, אחרון ומכריע. הסודות והשקרים הולכים להחשף בפרק האחרון של הבורר עונה 4 פרק 12 לצפייה ישירה. אנחנו הולכים לגלות סוף סוף מיהו אביו האמיתי של נדב. הרי כולנו התכנסנו כאן במיוחד בשביל זה. הבורר עונה 4 הייתה אחת העונות היותר טובות של הסדרה הבורר עונה 4 פרק 12 לצפייה ישירה. העונה הזו התחילה מהשאלה, מיהו אביו האמיתי של נדב והשאלה הזו ליוותה אותנו עד לסוף העונה כשהסוד של זהותו של אביו של נדב נשמר בקנאות. במהלך העונה הזו קרו עוד כמה דברים מעניינים, נדב למשל הפך ליורשו של הבורר ואילו אבי נכנס לבית המשוגעים.

נדב מגלה את הקלפים
הבורר התחיל מזה שנדב היה בתחתית המדרגה. נדב ברח אל המדבר כדי לחשוב על איך הוא יוצא מהמצב המסובך שאליו הוא נקלע. מצד אחד הוא היה עד עכשיו בנו של הבורר אבל עכשיו הוא עלול להיות גם בנו של יגאל הנאצי. אוייבו המושבע של הבורר עונה 4 פרק 12 לצפייה ישירה. נדב בורח כדי לחשוב ובינתיים הבורר מחפש אותו והרעיונות שעוברים בראשו לא ממש טובים. הבורר שולח את בולדוג להביא את נדב ובולדוג לא מאכזב. נדב שניצב מול הבורר, לא יודע מה לעשות. עכשיו לוחצים עליו משני הצדדים והוא יודע שברגע שאחד מהם יגלה שהוא לא אביו האמיתי, הוא יהרוג אותו בלי להניד עפעף. הבורר עונה 4 פרק 12 לצפייה ישירה.


האימפריה בסכנה
להפתעתו של נדב, הבורר נותן לו דרך מילוט מהמצב הזה. הוא נותן לו לנהל את האימפריה בעצמו. נדב לוקח על עצמו את המשימה הקשה ומתחיל לעבוד. הבורר עונה 4 פרק 12 לצפייה ישירה. נדב מוצא דרך טובה להוציא את האימפריה מהמצב שאליו היא נקלעה. עד שנדב הגיע, הבורר היה לוקח את כספו מפרוטקשין על פושעים קטנים. עכשיו יגאל הנאצי התחיל לעשות את הפרוטקשין הזה לאנשיו של הבורר עונה 4 פרק 12 לצפייה ישירה. אבל נדב הצליח לעקוף את הנאצי והתחיל לגבות פרוטקשין מאנשי הצווארון הלבן. האמת היא שזה ממש הצליח לו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה