יום שני, 9 בדצמבר 2013

הבורר 4 פרק 10

הבורר 4 פרק 10

הבורר4 פרק 10 הדלפה. הבורר היא סדרת פשע מעולה שמתאימה כמעט לכולם. יש בה קצת מהכל. יש בה אקשן, דרמה, קומדיה וכו'. הבורר התחיל את דרכו עוד כשהיה בחור צעיר. הוא התחיל את דרכו עם חברו הטוב ביותר יגאל, אחיו יוסי ועמליה, אהובתו של הבורר. יחד הם הקימו את אמפריית הקזינו שלהם והעולם נפתח אל מול רגליהם. הבעיה החלה כשיוסי, אחיו של ברוך "הבורר" התמכר לסמים. הוא היה הראשון שנטש את החבורה. לאחר מכן הבורר יחד עם יגאל נסעו לגרמניה לעיסקה. העיסקה התגלתה ושניהם נעצרו. יגאל וברוך הגיעו למסקנה שאין סיבה ששניהם ישבו בכלא וברוך שכנע את יגאל לקחת על עצמו את האשמה. כך ברוך קיבל לידיו את האימפריה. באותו הזמן עמליה נכנסה להריון וכשבנם של עמליה וברוך נולד הם שלחו אותו לאימוץ ועמליה עברה לחו"ל.

חייו של נדב
לחצו עכשיו כדי לצפות בבורר 4 פרק 10 . הבורר לקח את האימפריה לידיים שלו. הוא התחתן והקים משפחה ושלט באימפריה ביד רמה. הבורר מעולם לא שכח את אהובתו עמליה וגילה מעולם לא שכחה לו את הבגידה. בנם של הבורר ועמליה נמסר לאימוץ למשפחת פלדמן. מדובר במשפחה נורמטיבית, מקובעת. הם קראו לילד נדב. נדב היה הבכור ולו נולדה אחות קטנה. נדב גדל ללא הידיעה שהוא מאומץ. יום אחד אמו של נדב גילתה שאביו בגד בה במשך כמה שנים. כשהבגידה התגלתה הוא אסף את חפציו ועזב את הבית. האם ניסתה לשכנע אותו לחזור וגייסה לשם כך את הילדים. נדב לקח קשה את מצוקתה של אמו והתחיל לשכנע את אביו לחזור. יום אחד הוא התקשר אל אביו ובמהלך השיחה אביו קיבל שבץ מוחי.

האמת מתגלה
הבורר 4 פרק 10 לחצו עכשיו לצפייה ישירה. נדב גילה שאביו ואמו הם לא הוריו האמיתיים רק כשהוא היה בן 27. אביו עמד למות ואמו החליטה לספר לו את האמת. האמת הזו פגעה בנדב קשה מאוד והוא החליט למצוא את הוריו האמיתיים ובו בזמן הוא ניתק את הקשר עם אמו המאמצת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה