יום שני, 30 בדצמבר 2013

הבורר עונה 4 פרק 12 הדלפה

הבורר עונה 4 פרק 12 הדלפה


הבורר קיבל טלפון שהוא לא ציפה לו. הבורר עונה 4 פרק 12 הדלפה. הוא לקח את השפורפרת ושמע את אחד האוייבים שלו שהוא ביקש מאבי לחסל עבורו. הוא נדהם והיה בטוח שאבי שבויי אצלו אבל מה שהוא שמע לא יכל להיות יותר מופרך. הוא שמע כי אבי יושב אצל הפושע הזה בכורסא ומתחנן בפניו שהוא יהרוג אותו. הבורר לא האמין לזה והחליט לצאת אל ביתו של הפושע כדי להציל את בנו. בינתיים אבי הבין שהוא לא יקבל את הישועה ממנו והוא ברח. הוא נכנס לרכב ונסע לחוף הים. שם הוא התקשר אל ענבל, אשתו, נפרד ממנה וביקש ממנה שהיא תפרד בשמו מעידן הבן שלהם. הוא אמר לה שאין לו בשביל מה לחיות יותר וניתק את השיחה. הבורר עונה 4 פרק 12 הדלפה.



ענבל מצאה את נדב ואת הבורר וסיפרה להם מה אבי מתכוון לעשות. הבורר עונה 4 פרק 12 הדלפה לא האמין לה והחליט לחפש את אבי אצל הפושע. נדב לעומתו דווקא כן האמין לה והוא הכריח את הבורר ואותה להתלוות אליו. הם איתרו את אבי כשהוא מעולף במכונית שלו בחוף. אבי הוציא אותו מהרכב ושפך עליו מים כדי שהוא יתעורר. כשאבי שב אל החיים הוא סיפר לנדב מה קרה. לעומת נדב שהיה אמפתי כלפי אחיו, הבורר הודיע חגיגית שאין לו יותר בן בשם אבי. נדב ניסה להניא אותו מזה אך לא הצליח. הבורר היה נחוש בדעתו. נדב ביקש להביא את אבי לבית חולים פסיכיאטרי כדי שיטפלו בהתמכרות שלו ובהזיות שלו. הוא לא ידע אז מה הוא עושה. הבורר עונה 4 פרק 12 הדלפה.

נדב וענבל הביאו את אבי לבית החולים, שם פגש אותם הרופא הבכיר. הוא הציג את עצמו, דיבר בצורה מאוד יפה ומשכנעת, ובסופו של דבר הוא שיכנע את נדב לאשפז את אבי דווקא כאן. הבורר עונה 4 פרק 12 הדלפה. נדב השאיר את אבי בבית החולים והוא וענבל עזבו אותו שם, קרועי לב. בינתיים אבי התחנן בפניהם שהם ישחררו אותו אך הם חשבו שהם עושים עבורו את מה שהוא באמת צריך. הבורר עונה 4 פרק 12 הדלפה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה