יום שלישי, 17 בדצמבר 2013

הבורר 4


הבורר 4

הבורר 4 היא העונה האחרונה של הסדרה. ארבעת העונות מתפרסות על שמונה שנים שלמות. העונה השלישית הייתה העונה הכי פחות מוצלחת מכולן והיה נראה כי יוצרי הסדרה לא ימשיכו לעונה רביעית וזאת למרות השאלה הפתוחה שהציבה בפנינו העונה השלישית או יותר נכון הפרק האחרון. אבל נראה כי לרוב הצופים של הסדרה לא היה אכפת איך תיפתר התעלומה הזו. לא היה אכפת להם מי הוא אביו האמתי של נדב. אפשר להגיד אפילו שהסיום הזה היה מעניין יותר אבל יוצרי הסדרה החליטו לרכב על הגל ואולי זאת הייתה התכנית שלהם מלכת תחילה. יוצרי הסדרה החליטו להוציא עונה נוספת לסדרה וזה תפס תאוצה. עובדה שעד היום אנחנו לא יודעים מי האבא ואנחנו כבר בפרקים האחרונים של הסדרה. צפו עכשיו בכל הפרקים של הבורר 4.

צפו בכל הפרקים של הבורר 4
הבורר 4 התחיל מכך שנדב נמצא באיזשהו מקום לא מוכר, במדבר. הוא יושב ליד הבקתה שלו במדבר וחושב על החיים שלו ועל איך שהם הסתבכו. פתאום מופיעה לפניו בחורה בלונדינית ויפה, איזשהי תיירת מגרמניה. היא מתחילה לדבר איתו וכך הם מוצאים את עצמם מתעוררים בבוקר ביחד במיטה. הבלונדינית התעוררה ראשונה ונדב שהתעורר אחריה תפס אותה מחטטת בדברים שלו. אבל לפני שהוא הספיק להגיד לה משהו, הם שמעו רעש מבחוץ. נדב קפץ מהמיטה ותפס סכין. הבחורה הייתה בטוחה שזה בעלה שבא לחפש אותה והיא התחילה לצעוק על נדב כדי שהוא יניח את הסכין. אבל נדב ידע למה הוא מצפה והוא לא התאכזב. בולדוג תפס אותו מאחורה והכניע אותו. כך התחיל הבורר 4.





בולדוג סיפר לנדב שהבורר חולה ושנדב הוא היחיד שיכול להוציא אותו מהמצב הזה. נדב לא השתכנע מיד אבל כשבולדוג אמר לו שאם יקרה משהו לבורר אז הוא ידאג לכך שגם נדב לא יחיה אבל אז גם לא יהיה הבורר 4. המילים האלה של בולדוג שכנעו את נדב והוא החליט להתלוות אליו. הם הגיעו לבניין נטוש ובולדוג אמר לנדב שבבניין הזה גר הרופא של הבורר. כשהם יצאו מהאוטו הבורר קפץ על נדב מאחוריו והתחיל להכות אותו ותוך כדי כך שאל אותו לאן הוא נעלם. נדב ניסה להסביר לבורר מה קרה לו אבל הבורר פשוט לא נתן לו אפשרות לעשות זאת עד שהוא לא נרגע. בסופו של דבר נדב סיפר לבורר הכל חוץ ממה שאמר לו יגאל הנאצי. כך התחיל הבורר 4. לחצו עכשיו לצפייה ישירה.





רוצים להשתתף בסדרות ישראליות מצליחות? לחצו כאן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה