יום ראשון, 29 בדצמבר 2013

הבורר עונה 4 הפרקים המלאים

הבורר עונה 4 הפרקים המלאים

כך הסתיימה לה עוד עונה של אחת הסדרות הכי טובות שיצאו בישראל מזה עשר שנים. הבורר עונה 4 הפרקים המלאים הייתה אחת העונות הטובות ביותר. טוב אולי רק העונה הראשונה העפילה עליה. הבורר הוא דמות מעניינת שהתפתחה במהלך העונות האלה. אבל בסופו של דבר הוא נשאר די דומה לעצמו המקורי. קצת על הבורר. הבורר הוא ברוך אסולין. הוא בורר בעולם התחתון ומתפקידו הוא לשפוט בין עבריינים. אליו הם באים כדי לסיים סכסוך. מילתו של הבורר היא המילה האחרונה ואין לערער עליו. לבורר יש מוניטין מאוד גבוה בקרב אנשי העולם התחתון. בנוסף לתפקידו כבורר הוא גם מנהל את האימפריה שלו שהוא התחיל עם יגאל הנאצי ואחיו יוסי אסולין. הבורר עונה 4 הפרקים המלאים.


לבורר יש משפחה. הוא נשויי לגילה ויש לו ארבעה ילדים. הבכור הוא אבי והוא היה עתיד לרשת את האימפריה, הבורר עונה 4 הפרקים המלאים. אחריו באה נעמי כפית, האחות האמצעית שחזרה בתשובה אבל בכל זאת משליטה טרור בקרב מכריה והאחרון הוא עוז בן ה-15 שכמעט ולא ראינו אותו לאורך הסדרה. כשהבורר היה צעיר, הוא ניהל רומן מחוץ לנישואין עם עמליה, חברתו לשעבר של יגאל הנאצי. לעמליה ולבורר נולד בן והם מסרו אותו לאימוץ. הבן שלהם גדל בבית משפחת פלדמן והוא לא ידע שהוא מאומץ עד שהוא לא הגיע לגיל 27 כשאמו המאמצת סיפרה לו את האמת. הבורר עונה 4 הפרקים המלאים

הבורר עונה 4 הפרקים המלאים, עוקבים אחרי נדב, אבי והבורר. נדב הוא כבר חלק מהאימפריה של הבורר והוא אמור לרשת אותה. אבל ידיעה ששמע מהנאצי טלטלה אותו וגרמה לו להאמין שהנאצי הוא אביו האמיתי ולא הבורר. נדב נבהל מהידיעה הזו וברח רחוק מכולם ומהכל. הבינתיים נדב גילה שחברה שלו בגדה בו וניסה לשים קץ לחייו באותו היום שבו נדב חזר. נדב ואשתו של אבי מצאו אותו ושלחו אותו לבית משוגעים כדי שהוא יבריא. בינתיים נדב ניהל את האימפריה המתפרקת והחזיר אותה למסלול של צמיחה. הבורר עונה 4 הפרקים המלאים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה