יום שלישי, 3 בדצמבר 2013

הבורר עונה 4 פרק 8

הבורר עונה 4 פרק 8

הבורר עונה 4 פרק 8 לצפייה ישירה. מאז שהסדרה ההבורר יצאה לסבב נוסף, נכתבו הרבה מאמרים ודעות על הסדרה הזאת ובעיקר על העונה הרביעית. הבורר הוא דמות בדיונית המבוססת על כמה דמויות אמיתיות מעולם הפשע הישראלי. חלק מהמקרים שקורים לבורר בסדרה קרו גם לאנשים אמיתיים מהעולם התחתון אבל הם, בניגוד לברוך אסולין, לא חיו בשביל לספר על כך. תפקידו של הבורר בסדרה הוא לפתור סכסוכים בין אנשי הפשע של העולם התחתון. הוא עושה את זה בצורה הטובה ביותר ובבטחון תמידי בצדקתו. האנשים שבאים אליו לבירור חייבים לפעול לפי פסיקתו של הבורר. הרבה מאוד אנשים מעולם הפשע מכבדים את הבורר על כל הידע והכוח שלו ולעומתם ישנם אחרים ששונאים אותו על אותם הדברים.

אוייביו של הבורר
הבורר עונה 4 פרק 8 לצפייה ישירה לחצו כאן. הבורר הוא דמות שנוייה במחלוקת בעולמם של העבריינים. חלק מהעבריינים הפכו לאוייבים שלו. על חלק מהם הוא יודע אך על חלקם הוא מגלה שנייה לפני שזה מאוחר מדי. אחד האוייבים המושבעים של הבורר הוא יגאל הנאצי. יגאל לא מסתיר את סלידתו ושנאתו אל הבורר ואף אומר זאת בפומבי. יגאל והבורר היו פעם החברים הכי טובים. הם בנו את האימפריה ביחד אבל אז יגאל נכלא והבורר המשיך לנהל את האימפריה לבד ולקצור את הפירות. מאז יגאל והבורר הפכו ליריבים. אוייבים נוספים של הבורר הם האחים קובלובה. הבורר אסף אותם אל ביתו וגידל וחינך אותם. כשהתבגרו הם התחילו לעבוד עבור הבורר. האחים קובלובה ניסו לצאת מתחת לכנפו של הבורר וכשלא הצליחו החליטו להפיל אותו. רק בעונות האחרונות גילה הבורר שהאחים קובלובה רוצים להפיל אותו. הוא אמנם חשד בזה אך לא היה בטוח לחלוטין.

בניו של הבורר
לחצו כאן כדי לצפות בבורר עונה 4 פרק8. בניו הבכורים, והכי חשובים שלח הבורר, הם נדב ואב. אבי הוא בנו הבכור של הבורר מאישתו החוקית. אבי היה אמור לרשת את האימפריה בבוא היום לפני שנדב הופיע. נדב הוא בנו של הבורר מחוץ לנישואין. הוא בערך בגילו של אבי והוא הבן המועדף על הבורר. במשך 25 שנים הוא לא ידע מי אביו האמיתי ורק לאחרונה גילה שאביו הוא לא אחר מאשר הבורר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה