יום חמישי, 5 בדצמבר 2013

הבורר 4 פרק 9

הבורר 4 פרק 9

הבורר 4 פרק 9 לצפייה ישירה. בכל מקום אנחנו רואים את שלטי החוצות שמבשרים לנו על העונה הרביעית של הבורר. אי אפשר להתעלם מהם כיוון שהם כל כך גדולים. אז מה היוצרים של הסדרה הזאת מנסים להגיד לנו? האם הם אומרים שאם לא יזכירו לנו על קיום הסדרה בכל שבוע מחדש, אז נפסיק לצפות בה? האם הסדרה שלהם כבר לא מעניינת את קהל הצופים הקבוע שלה? או שאולי הסדרה הזאת מקבלת את הפירסום המאסיבי שלה דווקא בגלל הרייטינג הגבוה? אולי המטרה שלהם היא שכל עם ישראל יצפה בסדרה? לדעתי, הסדרה כבר הפסיקה לעבוד מתחילת העונה השלישית. וקהל היעד שלה נעלם כליל. אבל העונה הרביעית עשתה את הלא יאומן. היא החזירה את הצופים הנעלמים. אבל לא רק בזכות הפרסום אלא בעיקר בזכות העלילה שהצליחה להמריא מחדש.

ולמה כן?
לחצו על הבורר 4 פרק 9 לצפייה ישירה. כשנדב שמע בעונה הקודמת שיגאל הנאצי יכול להיות אביו האמיתי, כבר אז היה ניתן להבין שאם תצא עונה רביעית אז היא תהיה טובה. מצד שני אם הסדרה הייתה נגמרת בזה אז לפחות היינו יכולים להגיד שהיא נגמרה בצורה יוצאת דופן. ההערכות שלי אומרות שנדב יגלה בסופו של דבר שיגאל הנאצי הוא סתם פושע תחמן ורשע שמשחק ברגשותיו של בחור צעיר. אבל כל עוד לא הגענו לשלב הזה, הכל עוד יכול לקרות והכל פתוח. הסיפור הזה הוא שגרם לסדרה להמריא מחדש ולכן היוצרים לא יגלו לנו מי האבא עד הסוף המר. בינתיים נחמד לראות איך נדב מתקדם בעולם הפשע.

מה קורה הפרק
צפו עכשיו בבורר 4 פרק 9. בפרק הזה, נדב הולך לפגוש את עמליה סוף סוף. הוא חיכה לרגע הזה הרבה זמן. אבל לעמליה יהיו חדשות לא טובות עבורו. לא נגיד לכם מהן כדי שגם אתם תהנו מההפתעה. וכן, מצפה לכם הפתעה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה