יום ראשון, 8 בדצמבר 2013

הבורר 4 פרק 10 לצפייה ישירה

הבורר 4 פרק 10 לצפייה ישירה

הבורר 4 פרק 10 לצפייה ישירה. בעונה הקודמת של הבורר, יגאל הנאצי אמר לנדב שהוא הבן שלו ולא של הבורר. בהתחלה נדב לא האמין ליגאל אבל לבסוף זה שבר את נדב והוא ברח אל המדבר כדי לסדר את הראש ולהבין מה עליו לעשות עכשיו. לפני שנדב הספיק לחזור לעצמו, בולדוג מצא אותו והביא אותו במרמה אל הבורר. נדב החליט לא לספר לבורר את מה שגילה לו יגאל עד שהוא לא יבין מה עליו לעשות. נדב הבין שבמידה וזה נכון והוא באמת בנו של יגאל הנאצי ולא של הבורר אז הבורר יחסל אותו בהינף יד ולא יחשוב לרגע על היחסים המיוחדים שהתפתחו ביניהם.


החלטתו של נדב
הבורר 4 פרק 10 לחצו עכשיו לצפייה ישירה. אבל השאלה מי אביו האמיתי מכרסמת את נדב מבפנים והוא מרגיש שהוא חייב לברר את האמת גם אם זה יהרוג אותו. נדב מתיעץ עם אלונה והיא רומזת לו שהאדם היחיד שיכול לעזור לו עם זה היא אמא שלו. נדב מחליט לחפש את עמליה. הבורר אומר לנדב שעמליה מתה אבל נדב לא מאמין לו. בינתיים עמליה מופיעה משום מקום בביתו של הבורר והם מתחילים להזכר בעבר שלהם. הבורר מודה בפני עמליה שהוא אוהב אותה ושתמיד אהב אותה אבל היא בתגובה עונה לו שהיא אף פעם לא אהבה אותו. זה מכאיב לבורר והוא חוזר לזרועותיה של גילה להתנחם.


זיכרון טוב
לחצו עכשיו כדי לצפות בבורר עונה 4 פרק 10.נדב ממשיך לחפש את עמליה. הוא משיג מספר טלפון מיגאל הנאצי ומנסה להתקשר אל עמליה. הוא מגיע למשיבון ומבקש מעמליה להיפגש. אבל עמליה לא עונה לו ולא חוזרת אליו. בפעם השלישית שהוא מתקשר אליה הוא אומר לה שאין לו שום כוונה להטריד אותה ושהוא צריך לשאול אותה רק שאלה. הוא אומר את כל זה למשיבון ואחרי שהוא מבטיח לה שהוא לא יתקשר יותר, הוא מסיים את השיחה. עמליה שומעת את ההודעה שלו ומחליטה להתקשר אליו בחזרה. פתאום היא מתחילה להיות סקרנית לגבי בנה שמסרה לאימוץ לפני 30 שנה.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה