יום שלישי, 31 בדצמבר 2013

הבורר עונה 4 פרק 12 לצפייה ישירה בהוט

הבורר עונה 4 פרק 12 לצפייה ישירה בהוט

נדב אסולין (פלדמן לשעבר) נפרד מאיתנו לאחר עונה מרגשת ומפתיע של הבורר עונה 4 פרק 12 לצפייה ישירה בהוט. לא הספקנו למצמץ והנה עברה לה עוד עונה. האמת היא שככל שהעונה הזו התקדשמה כך הבנו שהיא הולכת ומשתפרת ולקראת הסוף באמת קשה לעזוב. האם תהיה עוד עונה, לאור ההצלחה של העונה הזו? קשה לדעת. אבל מה שאנחנו כן יעודעים בוודאות זה שהפרק האחרון הולך להיות מותח ומרגש מאין כמוהו ובסופו אנחנו עומדים לגלות את כל התשובות על כל השאלות שהעניקה לנו העונה הזו. הבורר עונה 4 פרק 12 לצפייה ישירה בהוט.



בפרק הזה, נדב הולך לסגור חשבון עם כל האוייבים שלו. בפרק הקודם, נדב איבד את אורנה סופית. הבורר עונה 4 פרק 12 לצפייה ישירה בהוט. כזכור, הוא הציע לה לאמץ יחד איתו את הילד שלו מאירנה. בהתחלה הוא לא אמר לה שזה הילד שלו אבל בהמשך הוא נאלץ לגלות לה. כמובן שהרעיון לא ממש ק'סם לאורנה והיא ביקשה לחשוב על ההצעה שלו. הנטייה שלהב הייתה להגיד לו לא. אבל בסופו של דבר היא הבינה עד כמה זה חשוב לו וכיוון שהיא עקרה אז אולי זו ההזדמנות היחידה שלה לגדל ילד. היא חזרה אל נדב עם תשובה חיובית והם התחילו את תהליך האימוץ. הבורר עונה4 פרק 12 לצפייה ישירה בהוט.


הבורר עונה 4 פרק 12 לצפייה ישירה בהוט. עכשיו, כל מה שנותר לנדב לעשות הוא לשכנע את אירנה למסור את הילד לאימוץ. הדבר לא היה קל כיוון שאירנה חלמה על החיים המאושרים שיהיו לה עם נדב. היא מאוד רצתה להרות לו רק כדי שהוא סוף סוף יהיה איתה. נדב ידע זאת ובהתחלה הוא הבטיח לה שהוא יתחתן איתה והם יגדלו את הילד ביחד, אך בסופו של דבר דווקא אוייבו של נדב עזר לו לטפל באירנה. הוא אמר לה שבחיים לא יסכים לכך שהיא תתחתן עם נדב ונדב אמר לה שהם חייבים למסור את הילד לאימוץ. הבורר עונה 4 פרק 12 לצפייה ישירה בהוט.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה